VJEŽBANJE

Koje su beauty prednosti vježbanja

Sigurno niste ni slutili što sve dobijete fizičkom aktivnošću 
Postoji mnogo razloga za vježbanje. Nekima je, jedan od najvažnijih razloga zbog kojega vježbaju, odlazak na godišnji odmor i želja da izgledaju sjajno u kupaćem kostimu, drugima je pak, jedan od najvažnijih razloga, zdravlje. 

Bez obzira na vašu motivaciju, svi se slažemo oko istog, a to je da vježbanjem ostvarujemo mnogo prednosti, a rezultat je zdrava koža. U nastavku se upoznajte s prednostima koje vam donosi redovito vježbanje.
 
Instant sjaj

Kada ste fizički aktivni ili kada izvodite aerobne vježbe, srce vam ubrzano radi (brže pumpa krv) i opskrbljuje vašu kožu kisikom. Upravo jo to daje sjaj nakon vježbanja.
 
Smanjenje bora

Vježbanje pomaže u održavanju zdrave razine hormona kortizola kojega inače povezujemo sa stresom. Povišena razina kortizola povezana je s povećanom proizvodnjom sebuma, što znači da vam je u tom slučaju i koža izloženija nepravilnostima. Previše kortizola može također uzrokovati nastanak bora. Tjelovježba zapravo podržava proizvodnju kolagena, a upravo spomenuti protein pomaže vam da vam koža bude čvrsta, podatna i elastična.

Nestanak akni 

Redovita tjelovježba poboljšava cirkulaciju. Plastični kirurzi naglašavaju da tjelovježba pomaže da vam koža bude u mnogo boljem stanju, jer ono poboljšava protočnost krvi i kisika, ali vam i pomaže izbaciti toksine iz tijela i dovodi vam hormone u ravnotežu (hormonalni disbalans može uzrokovati pojavu akni kod odraslih osoba). Savjet više: pazite da su vam u torbi, sa stvarima za teretanu, higijenske maramice bez mirisa i alkohola. Nakon treninga očistite lice i druga područja na kojima ste primijetili da vam se najčešće pojavljuju prištići nakon vježbanja. Također, nosite odjeću i tkanine koji neće pospješiti znojenje. I prije svega, izbjegavajte vježbanje s make upom na licu.
 
Zdravija kosa

Poboljšani protok krvi pomaže u održavanju vaše kose pa će ona biti jača i zdravija. Bolja protočnost osigurat će da vam kosa biti puna hranjivih tvari, stimulirat će folikule dlake i potaknuti rast. Vježbanje regulira stres, a manje stresa učinit će vašu kosu čvršćom i spriječit će ispadanje vlasi.
 
Kada je pak riječ o najboljim vježbama koje vas čine ljepšima, stručnjaci ističu da svaki plan poboljšava cirkulaciju i smanjuje stres. Ipak, naglašavaju da je mudar potez kombiniranje treninga što je češće moguće. Pokušajte u svoju 30-minutnu rutinu vježbanja dodati nekoliko jednostavnih položaja joge ili aktivnu šetnju do tri puta tjedno. Rezultati će biti vrlo brzo vidljivi, a otkrit ćete ih u prekrasnoj kosi i koži. 
Foto: Getty Images 
Objavljeno: 04.06.2018. u 12:28

IZ RUBRIKE

vrh stranice
p p