KOŽA

Korejsku kozmetiku napokon možete kupiti i u Hrvatskoj

Lily K-beauty
lily.hr
O
tkad se zapadno beauty tržište zasitilo svojih standardnih proizvoda, azijska kozmetika zaludila je sve zaljubljenice u njegovanu i lijepu kožu, a upravo korejska prednjači kao najpopularnija. Oduševljeni što smo naišli na stranicu koja u Hrvatskoj prodaje korejske proizvode za uljepšavanje, porazgovarali smo s vlasnicom Irenom Malagia koja nam je otkrila zašto ju je osvojila baš ta kozmetika te za kojim su proizvodima poludjele Hrvatice.

Lily.hr webshop nastao je kao hobi iz velike želje za promjenom, a pokazao se kao odlična poslovna odluka. Irena nam je rekla kako je prvih 15 godina svoje karijere provela kao direktorica nabave te u upravi modne kuće nakon čega joj je logičan nastavak bilo poduzetništvo. Najprije je radila savjetovanje u maloprodaji sve dok joj prošle godine nije dosadilo baviti se uvijek istim poslovima te je kao oduševljena korisnica korejske kozmetike odlučila pokrenuti Lily K- Beauty. Iz modne industrije prešla je u srodnu beauty industriju.

lily.hr

Irena Malagia

Tajna uspjeha korejske kozmetike

"U New Yorku sam po prvi put otkrila korejsku kozmetiku i oduševila se. Postepeno sam počela koristiti sve proizvode za njegu kao i make up iz njihovog asortimana. Krenula sam dobivati komplimente za sjajan izgled kože te sam se napokon riješila hiperpigmentacijskih mrlja i s velikim užitkom počela primjenjivati kompletnu korejsku rutinu njege. Prva posjeta Seoulu bila je vjerojatno presudna za poslovnu odluku jer me je oduševila zemlja, povijest, pogledi na život, nevjerojatna učinkovitost, brzina i inovativnost. Shvatila sam da proizvodi kojima sam osobno oduševljena nisu prisutni na našem tržištu, a vrlo mala je ponuda bila i općenito u Europi. Također sam željela razlog da što češće boravim u Seoulu. Tu je započelo istraživanje, prvi kontakti s dobavljačima i dugotrajni procesi registracije proizvoda u EU. Kao i svaki početak i ovaj je bio težak, no kada se posao radi sa strašću sve prepreke se s lakoćom zaobiđu. Veliku podršku dobila sam i od korejskog Business Centra u Zagrebu", ispričala nam je Irena.

lily.hr lily.hrDodaje kako su korejski kozmetički proizvodi kao i korejski pristup njezi kože osvojili svijet zahvaljujući visokoj učinkovitosti i holističkim pristupu ljepoti i njezi. K-Beauty krovni je naziv za pristup ljepoti, njezi, proizvode za njegu, make up i rutinu njege. Navodi kako ga nazivaju svetim gralom ljepote, a inovativni sastojci i dinamika istraživanja korejskih kozmetičkih kompanija razlog su njihove atraktivnosti. Za upravo tu kozmetičku industriju te istraživanje i razvoj smatra se da je čak sedam godina ispred ostatka svijeta. Irena kaže kako su tehnologije koje koriste nove i vodeće u svijetu, a to uključuje jedinstveni način obrade biljnih ekstrakata, primjerice fermentacija sastojaka za koju koriste nano tehnologiju koja čuva dobrobiti svake biljke.

Što vole Hrvatice?

"Kardashian beauty trend dijametralna je suprotnost korejskom standardu ljepote. K-Beauty pristup fokusiran je na prirodni izgled, na dubinsko uljepšavanje kože, a ne na njezino skrivanje teškim slojevima šminke. Zdrava, hidratizirana koža bez hiperpigmentacija, takozvani 'woke up like this' ili 'baby face' izgled, rezultat su koji daju korejski proizvodi za njegu kože lica", objašnjava Irena.

lily.hr
Kaže kako su Hrvatice vrlo dobro informirane o trendovima i generalno su upoznate s korejskom kozmetikom, a većina kreće s dva koraka njege no vrlo brzo se odlučuju usvojiti kompletnu korejsku rutinu njege. S obzirom na to da se Lily.hr od početka poslovanja ne promovira, svi kupci dolaze im na temelju usmene preporuke drugih zadovoljnih klijenata. Trenutno ovaj webshop u ponudi ima brendove Missha, It’s Skin, Benton, J.One i Blithe, a pripremaju dovođenje još tri nova. S obzirom na to da registracija svakog pojedinog proizvoda traje i do 6 mjeseci i financijski je zahtjevna, nije im jednostavno brzo nadopunjavati asortiman. Irena kaže kako je strategija Lily.hr kontinuirano pronalaženje novih i inovativnih brendova od kojih samo najbolji proizvodi ulaze u asortiman.

lily.hr
lily.hr

Najprodavaniji proizvodi 

"Na našem webshopu najprodavaniji proizvodi su BB kreme, serumi, noćne maske i sheet maske. Asortiman će se kontinuirano širiti. Korejski kozmetički proizvođači izbacuju na tržište jedan do dva proizvoda mjesečno, dok u usporedbi zapadni proizvođači toliko novih proizvoda imaju godišnje. Nije važan brend, ne postoji lojalnost brendu već je bitna najnovija inovacija. Moja je želja pratiti inovacije I nastojati ih što brže dovesti na naše tržište", kaže Irena.

Objašnjava kako se na Lily.hr-u roba proizvodi mogu naručiti putem samog webshopa no klijentice vrlo često naručuju telefonom jer gotovo uvijek traže konzultacije i preporuke pa Irena priznaje kako je ovo asortiman koji zahtijeva edukaciju i konzultantski pristup za manju ciljnu skupinu. Kako bi svoje klijentice dodatno upoznala s korejskim principom njege, Irena je u sklopu stranice napravila i blog na kojem možete doznati više o cijelom K-beauty konceptu. Osim klasične dostave, narudžbe možete preuzeti i u showroomu u Amruševoj 6, a sve dodatne informacije pronađite na Lily.hr.

Tanja Konjevod
Foto: PR i vlasništvo Irene Malagije
Objavljeno: 27.01.2017. u 13:53

VIDEO

VEZANE VIJESTI

IZ RUBRIKE

vrh stranice
p p