VJEŽBANJE

Ravan trbuh na plaži

Kako dotjerati liniju prije odlaska na more?
Intheline
Ako ste i vi u onoj grupi ljudi koji svoj godišnji odmor još planiraju jer ste odabrali na plaži ležati u kolovozu, onda je ovo pravi trenutak da "ispeglate" i najsitnije detalje, kako biste bili zadovoljni svojim tijelom.

Jeste li primijetili kako vrijeme jaaaako sporo prolazi dok smo na radnoj temperaturi pogotovo u onom razdoblju pred godišnji? "Ono" vrijeme kada nam se svaki dan čini kao da traje beskonačno, a dva tjedna, kao da traju cijelu vječnost. Dani prolaze najsporije u svemiru, ikad. Nikako da konačno dođe taj petak da se prepustimo čarima godišnjeg odmora. Ne očajavajte, ima jedna sjajna stvar. Ne mora činjenica da na godišnji odmor idete tek za dva tjedna, ni biti tako loša. To znači da imate još mnogo vremena i da se stignete dovesti u formu nad formama. A to znači da stignete svoj trbuh, s kojim možda baš i niste nešto zadovoljni jer se na njemu "oslikavaju" vaše prehrambene navike, smanjiti prije svog prvog izlaska na plažu. Kada je pak riječ o dotjerivanju i pripremanju tijela za kupaći kostim, mnogi će reći da je riječ o mitovima, a ne istinama i da ne možete svojim svakodnevnim ritualima utjecati na to da popravite svoju figuru. E pa možete! Ono što možete učiniti za svoje tijelo jest, svaki dan vježbati. I neovisno o tome koju vrstu tjelesne aktivnosti preferirate, bitno je da to činite kontinuirano, da ne odustajete i da ste disciplinirani. Jedino ćete tako vidjeti rezultate. Tim više ako na godišnji odmor idete za dva tjedna. Pokušajte izdvojiti 40-ak minuta dnevno za vježbanje. Promjene ćete brzo uočiti, noge će vam biti čvršće i smanjit će vam se trbuh. Potrudite se, a sve kako biste svoj trbuh smanjili, izbaciti iz prehrane hranu koja vas čini nadutima. Smanjite unos mliječnih proizvoda, kruha, tjestenine, šećera i soli. Prehranu obogatite proteinima. Jedite više ribe, piletine, puretine (bijelo meso) i jaja. I ako je to moguće, pokušajte se suzdržati i ne jesti nakon 19 sati ili minimalno dva sata prije spavanja kako biste stigli još, ono što ste konzumirali "potrošiti" prije nego se nađete u horizontali. Upravo zbog toga stručnjaci savjetuju da bismo trebali jesti hranu bogatu proteinima kako se ne bismo doveli u situaciju da do navečer pregladnimo i unesemo veliku količinu hrane u organizam koja nikako ne bi bila poželjna u ovom režimu i misiji koju imate prije odlaska na godišnji odmor. Također, na listu svojih kul namirnica možete dodati i đumbir. Izvrstan je dodatak u salatama, smoothiejima ili pak popiti šalicu, dvije čaja na dan. Izvrstan je jer smanjuje nadutost i djeluje umirujuće na probavni sustav. 

Intheline
Mnoge od vas smatraju najgorom noćnom morom i najvećim životnim neprijateljem masne naslage i "pažljivo definiranu narančinu koru", omraženi celulit s kojim se nastavljate boriti čak i onda kada ste konačno odlučile početi vježbati. Sjajna je vijest što vam to više ne mora biti najgora noćna mora jer je na tržištu proizvod koji će vam pomoći u borbi protiv celulita. Intheline krema u svom sastavu sadrži 2,5 posto glicerinske kiseline, učinkovito topi potkožne masnoće. Bogata je sastojcima koji kožu čine sjajnom, čvrstom i mirisnom. Sladić kao borac protiv masnih stanica, raskošna ruža koja kožu čini posebno nježnom i mirisnom te ekstrakti citrusa koji djeluju kao antioksidans i pomažu pri poboljšanju mikrocirkulacije krvi. Suncokretovo ulje spriječit će isušivanje vaše kože i povećati njezinu elastičnost. Kremkoja se zbog svojih učinkovitih sastojaka razlikuje od svih ostalih proizvoda na tržištu, možete kupiti ovdje. 

Ma.D.
Foto: Instagram (@kayla_itsines)

Objavljeno: 03.08.2017. u 09:33

VIDEO

VEZANE VIJESTI

IZ RUBRIKE

vrh stranice
p p