MAKE UP

5 koraka do zavidne linije

Počnite ih prakticirati već sutra


Ostati fit, zadatak je mnogih žena. Ne biste vjerovali koliko je to jednostavno uz jednostavne navike kojih biste se trebali pridržavati. Održavanje kondicije važno je koliko i vježbanje, a pravilna prehrana i zdravi obroci su prvi korak promjene vašeg života. Možda vam se čini da bi uz vaš natrpan poslovni i društveni život zdrav režim bilo nemoguće organizirati, no promjene su toliko male da ćete za njih naći vremena u svakomu danu. Promjene, osim na vašem tijelu, vidjet će se i na vama. Prštat ćete od energije i vaša koža će blistati. Vjerujemo da smo vam dali dovoljno razloga da već sutra krenete s novim navikama.


Jutro započnite doručkom. Žitarice ili smoothiji odličan su doručak koji će vas napuniti energijom. Vikendom pripremite voće u vrećice za cijeli tjedan, jer smoothije možete raditi i od zaleđenog voća, samo ih ubacite u blender. Čak i ako ste u žurbi, možete ponijeti svoj smoothie sa sobom na posao.


Tijelo treba energiju, a ugljikohidrati ju daju. Nemojte se bojati ugljikohidrata, naše tijelo ih treba. Naš mozak i živčani sustav su ovisni o ugljikohidratima za obavljanje osnovnih funkcija. Jedite sporo ne bi li organizam dobro preradio hranu, a ovim trikom jesti ćete manju količinu hrane. Ograničite unos meda, šećera i voćnih sokova. Izbjegavajte ugljikohidrate navečer, kada vaše tijelo treba odmor.


Postavite alarm koji će vas podsjetiti da popijete vodu. Svakih sat vremena bi trebali popiti barem jednu čašu vode. Ako vam voda nema ugodan okus, dodajte krišku limuna ili nekoliko listića mente.


Pregrizite proteine. Zamislite da su mišići male peći koje sagorijevaju masti u našim tijelima, a proteini su ti koji mišićima daju snagu da provedu tu funkciju. Zdravi mišići sagorijevaju masti i potiču rad metabolizma. Preporučuju se manji obroci preko dana, svaka tri sata, koji će bolje potaknuti rad vašeg metabolizma.


I ovo ljeto ste ležali na plaži i obećali si da ćete krenuti s vježbanjem. Jesen je pred vratima, s mora ste se vratili odavno, a još uvijek se niste pokrenuli. Ne morate krenuti u teretanu ili na grupno vježbanje, počnite trčati. Čak i upala mišića nakon vježbanja će izazvati pozitivnu emociju.

Cijelo vaše tijelo će obožavati novi režim. Koža će zablistati, osjećat ćete se bolje i biti puni samopouzdanja. A iduće ljeto si više nećete morate obećavati da na jesen krećete s promjenama.

Ana Jerneić

Objavljeno: 28.08.2014. u 19:00

VIDEO

IZ RUBRIKE

vrh stranice
p p