MAKE UP

8 načina kako do ravnog trbuha

Bez dijeta i vježbanja!

fashion.hr
Ako niste skloni vježbanju, ali ipak biste željeli da je vaš trbuh ravan, imamo rješenje i za vas! Navike poput ravnog držanja ili ispijanja vode dovoljne su za promjenu na vašem izgledu. Mi smo pronašli 8 navika koje će vam pomoći da dođete do ravnog trbuha.
 
Ispravite se! Ravno držanje automatski će uključiti mišiće trbuha zbog čega će vaš trbuh biti izdužen. Ne bi ste vjerovali koliko promjena u držanju može utjecati na cjelokupan izgled vašeg trbuha, a posebno vašeg tijela. Za dodatnu motivaciju po svom domu na strateškim lokacijama zalijepite post-it papiriće koji će vas podsjećati na pravilno držanje.
 
Jeste li znali da neredovito konzumiranje tekućine dovodi vaše tijelo do toga da stvara zalihe vode? Zbog toga se u tijelu može skupiti i do 4 kilograma viška tekućine upravo oko središnjeg dijela vašeg tijela. Ne zaboravite na svojih šest do osam čaša vode dnevno!
 
fashion.hr
 
Neredovita probava još jedan je od razloga koji mogu utjecati na izgled vašeg trbuha. Ukoliko imate problema s probavom, potražite pomoć, jer i to je vrlo često razlog vašeg napuhanog trbuha.
 
Ostavite dovoljno vremena za obrok. Svaki zalogaj prožvačite barem 10 puta prije gutanja. Nedovoljno prožvakani zalogaji rezultiraju pretjeranim radom tijela koje mora tu hranu razbiti u želucu, u suprotnom dolazi do stvaranja plinova i probavnih smetnji. Osim toga, ako ste skloniji gutanju, istovremeno hvatate previše zraka i to može dovesti do razvijanja velikog trbuha.
 
Uključite tajne saveznike. Probiotici su dobre bakterije koje pomažu vašem probavnom sustavu. Preporučljivo je svaki dan jesti hranu bogatu probioticima poput jogurta, popiti čašu mlaćenice ili uzeti dodatak prehrani koji sadrži najmanje 50 miligrama probiotika.
 
U svoj dnevni ritam ugurajte minimalno 30 minuta hoda. Hodanje će potaknuti metabolizam da spali salo na vašem struku puno učinkovitije. Dodatna pogodnost je što ćete se osjećati zaista bolje nakon fizičke aktivacije tijela.
 
Razmislite o dodavanju kacij D-glukarata (1000 miligrama) i B-kompleksa kao dodatak redovitom vitaminskom režimu. Višak estrogena zadržava masnoću oko struka, a oba suplementa su pokazala da potiču lučenje hormona što možete dovesti do manje masnoće na trbuhu.
 
Kada ste pod stresom to negativno utječe na vaš probavni sustav, što uključuje i zatvor. Opustite se! Znamo da je to jednostavnije reći nego učiniti, ali pokušajte posao što više ostaviti po strani kad dođete doma i nađite nešto što vas zaista opušta. 20 minuta dnevno posvetite svom hobiju ne bi li se vaše tijelo regeneriralo.
 
Ana Jerneić
Objavljeno: 02.12.2014. u 13:06

VIDEO

IZ RUBRIKE

vrh stranice
p p