MAKE UP

8 najboljih savjeta za vježbanje

Počnite pravilno vježbati
 
Internet je prepun savjeta vezanih uz vježbanje i teško je odabrati najbolji. U moru nepreglednih savjeta, pronašli smo one koji su zaista bitni i pouzdano dobri. Neovisno za koji se tip vježbanja odlučili, mi vam donosimo univerzalna pravila s kojima nećete pogriješiti.

Najbolje vrijeme za vježbanje je ono vrijeme kada se osjećate dobro za vježbanje. Netko voli jutarnju vježbu, netko se najbolje osjeća navečer. Niti jedna osoba nije u krivu. No ipak, nije naodmet držati se nekih pravila. Izbjegavajte intenzivne treninge kasno navečer, koje će probuditi vaš organizam zbog čega ćete teško zaspati. Također, izbjegavajte vježbanje na prazan želudac kao i na potpuno pun. Unesite barem malo ugljikohidrata prije vježbanja i ostavite sat pauze.

Odlučili ste se za teretanu, pa evo važnog pravila. Prije nego krenete ambiciozno na najteže sprave i visoke kilaže utega, krenite ipak sigurnijim putem. Osim što ćete se u teretani osjećati neuspješno ako nećete moći podignuti sprave velike težine, to nije niti zdravo za vas. Naime, takve sprave su formirane za određeni tip tijela, najčešće muškarce, te bi korištenje tih strojeva moglo naštetiti zglobovima.

Vježbanje na visokim temperaturama sagorijeva više kalorija? Ovo je vjerojatno jedna od najvećih zabluda. Povećana temperatura u sobi neće pojačano sagorijevati kalorije. Osim toga, vježbanjem u ekstremnim uvjetima opteretit će vaš organizam, zbog čega ćete brže biti umorni.

Odredili ste kritičan dio vašeg tijela, pametno s vježbanjem. Neovisno koji on bio, nikada nemojte sav svoj fokus usmjeriti samo u njega. Kružni treninzi su popularni s razlogom, jer istovremeno jačaju sve mišiće skupine. Prirodno je da cijelo tijelo vježba, jer nema smisla imati čvrsti trbuh, a slabe noge.

Nemojte počinjati s teškim vježbama u kojima možete učiniti tek 12 ponavljanja. Izazov treba početi s realnom masom, pa krenite s vježbama koje su u skladu s vašim mogućnostima. Dizanje preteškog tereta pomoći će vam formirati tijelo, ali je zato količina truda koju ćete uložiti puno veća. Puno bolja opcija za vaše tijelo je napraviti 3 serije od 12 ponavljanja.

Ako se naginjete prema naprijed, vaša stražnjica će se brže formirati! Velika zabluda. Osim što uopće nije pravilan za tijelo, bolje i brže rezultate ćete postići s čučnjevima. Umjesto toga iz uspravnog položaja radite čučnjeve.

Vježbom ćete produljiti svoje mišiće i istegnuti tijelo? Naravno da nećete, ali će vas vježbe poput joge ili pilatesa potaknuti na pravilno držanje. Vaša kralježnica će stajati uspravnije, zbog čega će vaše tijelo izgledati vitko, a mišići stegnuti.

Vježbajte kardio treninge za brže sagorijevanje kalorija? Istina je da kardio vježbe utječu na sagorijevanje kalorija, ali 20 minuta intervalnog treninga imat će bolji rezultat nego 40 minuta srednjeg intenziteta kardio treninga.

Ana Jerneić

Objavljeno: 29.10.2014. u 16:59

VIDEO

IZ RUBRIKE

vrh stranice
p p