MAKE UP

Dolazi li novo razdoblje u beauty svijet?

Guraju li muškarci žene s trona u kozmetičkom svijetu?

cover girl

Brend kozmetike Cover Girl najavio je kako po prvi puta u svojoj povijesti za zaštitno lice uzima muškarca. Znači li to da doista u beauty svijet stiže neko novo razdoblje koje će obilježiti skidanje žena s trona i ulazak muškaraca u svijet kozmetike?

YouTuber James Charles postao je poznat kada je njegova fotografija za školski godišnjak postala viralna. On je rekreirao svoju fotografiju jer mu se na onoj originalnoj nije dobro vidio make up zbog lošeg osvjetljenja pa se ponovno fotografirao sa svojim svjetlom kako bi mu highlighter došao do izražaja. Sigurno se pitate o čemu se tu radi i zašto se James šminka, ali na društvenim mrežama sve je popularniji make up na muškarcima.

cover girl James Charles

Muškarac zaštitno lice make up brenda

Zbog toga je i Cover Girl potegao hrabar potez i za svoje zaštitno lice uzeo upravo Jamesa. Na snimanju kampanje Charles je bio s pjevačicom Katy Perry koja je na Instagramu rekla kako joj je velika čast fotografirati se s prvim muškim zaštitnim licem za neki kozmetički brend koji nema liniju za muškarce. James će biti u njihovoj reklami za novu maskaru So Lashy, ali sudjelovat će i u ostalim nadolazećim kampanjama.

Iz Cover Girla kažu kako su sva njihova zaštitna lica snažne i samopouzdane osobe koje se trude biti uzor drugima te istinski vjeruju u ono što rade i definiraju nove pojmove ljepote. Rekli su kako im je čast imati Jamesa za zaštitno lice jer je on prije godinu dana otvorio svoj Instagram profil i hrabro počeo stavljati fotografije s make upom. Objašnjavaju kako žele da on postane inspiracija mnogim muškarcima, ali i ženama koje bi htjele nešto učiniti, ali ih je strah osude javnosti.

manny mua Manny MUA

Revolucija u kozmetičkom svijetu

Ovaj potez samo je prirodan slijed događanja u svijetu kozmetike posljednjih nekoliko godina. Porastom popularnosti društvenim mreža, sve popularniji su i muški make up artisti koji ne šminkaju više samo svoje klijentice nego i sami sebe. Jedan od najpopularnijih je Manny Gutierrez poznatiji kao Manny MUA. Na svom Instagram profilu svakodnevno dijeli nove make up lookove i broji više od 2,5 milijuna sljedbenika, a poznati kozmetički brendovi rado dijele njegove lookove na svojim profilima.

Nećemo lagati, ispod njegovih fotografija ima bezbroj negativnih komentara koji kažu kako muškarci ne bi smjeli nositi make up, ali on i dalje ustraje u tome da radi to što voli. Kozmetički brend Gerard Cosmetics s Mannyem je čak izradio jednu nijansu svojih kultnih tekućih ruževa koja je postala apsolutni hit pa je čak i ja imam u svojoj kolekciji. Zaista je odlična i potpuno mi je nevažno je li ju kreirao ženski ili muški make up artist. Osim Mannya u beauty svijetu popularan je i Patrick Starrr koji kao i Manny ima preko 2 milijuna pratitelja i obožava se šminkati te kaže kako ga ne dotiču negativni komentari.

patrick starrrPatrick Starrr

Za razliku od prošlih vremena kada je make up bio rezerviran samo za žene, dolaskom nove generacije muškaraca to se itekako promijenilo. Ovo je definitivno početak nekog novog razdoblja u kozmetičkom svijetu. S obzirom na to da su brendovi počeli s podupiranjem muškaraca u make upu, znamo da se revolucija zamućivanja tradicionalnih spolnih granica već zakotrljala. Ostaje nam samo da se zapitamo jesu li napokon i muškarci otkrili čarobnu moć make upa u koju se mi kunemo stoljećima i zašto im je trebalo toliko dugo?

Tanja Konjevod
Foto: Instagram

Objavljeno: 12.10.2016. u 13:21

VEZANE VIJESTI

IZ RUBRIKE

vrh stranice
p p