Chanelove make up kolekcije već godinama slove za najuzbudljivije na svijetu, a osim što brojne obožavateljice dekorativne kozmetike jedva čekaju vidjeti sadrže li ove beauty linije neki novi, revolucionarni proizvod, interes pobuđuje i shema boja zastupljenih u kolekciji, koja uvijek služi kao naznaka make up trendova za nadolazeću sezonu.
Za potrebe svoje kampanje, koju nakon godina dominacije Monike Jagaciak predvodi mađarska ljepotica Vanessa Axente, Chanel je kao glavni proljetni trend 'progurao' koraljnu boju, nosivu na niz različitih mjesta i načina. Unutar same kolekcije, obožavani pariški brand potrudio se osigurati dovoljno opcija za svaki ženski ukus, pa osim same koraljne nudi alternative u vidu pastelnih i jarkih ružičastih tonova, kao i uvijek popularnih zemljanih nijansi.
Ova svježa i romantična make up rapsodija, simboličnog naziva 'Notes du Printemps', na police parfumerije dolazi krajem siječnja.








H.B.
photo: Chanel
Objavljeno: 02.01.2014. u 18:04