MAKE UP

Relax zona: tjedni ritam vježbanja

5 dana koji će vas dovesti u formu
fashion.hr
 
Koliko ste vikenda završili s misli u glavi: sutra počinjem vježbati? Zašto ovaj ponedjeljak ne bi bio taj magičan ponedjeljak u kojem ćete zaista i početi vježbati? Vjerujem da mnogi od vas pokušavaju živjeti zdravo, kretati se i pravilno hraniti, međutim rijetki se tek odvaže i počnu redovito vježbati. Najteže je ući u formu. Ne odustati nakon upale mišića. Zapravo, najteže je održati volju i vježbati kada dođete umorni s posla ili dok je vani debelo ispod ništice. Predlažemo vam tjedni sustav vježbanja i prehranu koja će vas dovesti u formu.
 
Tjedan započnite kardio vježbama, koje jesu naporne, ali izrazito su bitne za dovođenje u formu. Sat vremena vježbanja napravite ujutro ili popodne, kako vam odgovara, a nakon večere svakako još otiđite u šetnju. Kretanje nakon obroka odlično je za probavni sustav. Umjesto teretane, inspirirajte se na mnogobrojnim YouTube kanalima za vježbanje. Naravno, vrlo je važno da uskladite prehranu, pa ne bi bilo na odmet da pripremu hrane prepustite sebi, a ne restoranima.
 
fashion.hr
 
Svaki dan započnite s čašom vode i sokom od jednog limuna. To je detox voda i pomaže istjerati toksine iz vašeg organizma. Pijenje vode će također eliminirati osjet gladi, što tjedno može rezultirati i do dva obroka manje. Vježbanje usmjerite na kružni trening, jer ste dan ranije vježbali kardio. Čučnjevi, vježbe iskoraka, jačanje bicepsa trebaju biti na repertoaru vježbanja.
 
Sigurno ste čuli za trend sirove hrane koja se sve više preporučuje. Ovakav tip hrane ima manje soli, masnoće i kalorija. Grickalice poput oraha ili brusnica su poželjan obrok. Ponovite kružni trening od dana ranije, ali ne zaboravite na šetnju. Povedite nekog u društvo i kilometri će ići sami od sebe.
 
Usredotočite se na hranu koja pročišćuje organizam od viška vode. Šparoge, jabučni ocat, rajčica, češnjak, zelena sata, celer, brusnica, prokulica, čaj od maslačka, zeleni čaj, komorač, peršin, lubenica, cikla samo su neki od primjera hrane koju trebate konzumirati ne bi li izbacili višak tekućine iz organizma. Vježbanje s druge strane usmjerite prema treningu izdržljivosti. Ukoliko vam je 20 ponavljanja previše, krenite s 12.
 
fashion.hr
 
Dan odmora dobro će doći i vašem tijelu i vama. Dan odmora ne znači da će te se nagraditi ogromnim hamburgerom, dapače, već ste dobili uvid u hranu koju je poželjno konzumirati. Dan odmora znači da ćete napraviti laganiji trening, poput šetnje od nekoliko kilometara.
 
Kardio vježbe ili kružni trening odaberite za zadnji radni dan. Za obrok se počastite zdravom namirnicom, poput ribe, ali izbjegnite ih ukoliko su pržene u dubokoj masnoći. Ne zaboravite ponoviti trening ili nekoliko kilometara dugu šetnju i tijekom vikenda.
 
Ana Jerneić
Objavljeno: 23.11.2014. u 18:34

VIDEO

IZ RUBRIKE

vrh stranice
p p