MAKE UP

Što će za beauty svijet značiti kupnja Too Faced brenda?

Estée Lauder kupio Too Faced

too faced
D
anas je beauty svijetom odjeknula vijest da je Estée Lauder kupio brend Too Faced i društvene mreže eksplodirale su od reakcija obožavateljica koje i nisu baš oduševljene.

Estée Lauder kompanija preuzela je brend Too Faced te time pojačala svoj moćni portfelj kozmetike za jedan od najbrže rastućih make up brendova današnjice. Kažu kako će s ovim brendom privući i milenijsku generaciju kojoj su do sada težili. 
 
too faced
Too Faced brend osnovan je 1998. godine i poznat je po svojoj visokoj kvaliteti proizvoda i inovativnim formulama te prepoznatljivoj i upečatljivoj ambalaži. Uspjeli su izgraditi veliku povezanost sa svojim mnogobrojnim fanovima, najviše kroz društvene mreže, ali i suradnje s utjecajnim osobama iz mode, beauty svijeta i pop kulture. Jedna od velikih prednosti ovog brenda je njihov cruelty free pristup koji je osvojio brojne obožavateljice kozmetike koja nije testirana na životinjama.

Baš zbog toga obožavateljice su zabrinute za smjer brenda u budućnosti jer brend Estée Lauder i većina njihovih podbrendova nije u kategoriji cruelty free kozmetike. Komentari na društvenim mrežama su nebrojeni, a većina ih se osvrće upravo na taj podatak te tvrde kako od sada više neće kupovati Too Faced kozmetiku te će ih bojkotirati. Optužuju ih da im je samo važan novac, a budimo iskreni i realni, koji brend živi samo od pohvala fanova? Očito je novac u pitanju, jer prave razloge brend nije naveo u svom priopćenju.

too faced "Drago nam je da udružujemo snage s Estee Lauder jer ćemo uz pomoć njih Too Facedu omogućiti velik i dinamičan rast. U Estée Lauderu cijene našu jedinstvenu viziju da pružimo inovativne, cruelty free proizvode koji ženama ulijevaju povjerenje. Oni će se zalagati da zadrže i dalje grade brend na našim postulatima i smatramo da će ovaj potez osigurati brendu kontinuiran rast i uspjeh u mnogim budućim godinama koje dolaze", rekli su uz Too Faceda. 

Izdvojili smo samo neke od komentara s društvenih mreža: "Vrijeme je da pronađem drugi brend koji je cruelty free i koji se neće prodati za novac", "Nema šanse da ću više kupiti Too Faced, ne želim svoje novce davati nekome tko je sada pod kućom koja dozvoljava testiranje na životinjama!", "Nikad više ne kupujem #twofaced!"

Iz Too Faceda pokušavaju smiriti strasti na društvenim mrežama i govore fanovima da ne brinu te da će i dalje ostati u cruelty free domeni. Službeno priopćenje, čiji citat gore navodimo, jasno kaže da će nastaviti slijediti svoju jedinstvenu viziju te i dalje neće svoje proizvode testirati na životinjama. Nadamo se da će to malo smiriti sve beauty ljubiteljice koje misle da je svaka promjena nužno loša te se nadamo da kupnja Too Faceda zaista neće donijeti velike promjene koje bi mogle promijeniti osnovne principe po kojima je brend i postao poznat. Ostaje nam samo da malo pričekamo i vidimo jesu li ljubiteljice Too Faceda bile u pravu. Bilo bi zaista šteta da samo zbog novca brend koji je oko sebe izgradio toliko pozitivne energije i fanova kao rijetko koji beauty brend, postane još samo jedan u nizu brendova u velikoj korporaciji.

Foto: PR 

Objavljeno: 15.11.2016. u 15:55

VEZANE VIJESTI

IZ RUBRIKE

vrh stranice
p p