MAKE UP

Tajna uspjeha najpopularnijeg kozmetičkog brenda na Instagramu

Obrve s potpisom Anastasia Beverly Hills

Kozmetički brend Anastasia Beverly Hills proslavio se svojim proizvodima za oblikovanje obrva, a sada su hit na društvenim mrežama njihovi mat ruževi. Otkrivamo ključ uspjeha ovog brenda koji je postao najpopularniji kozmetički brend na Instagramu. 

Anastasia Beverly Hills na Instagramu ima skoro 10 milijuna fanova, a brend je osnovala Anastasia Soare 1998. godine kao liniju za njegu i uređivanje obrva. Vlasnica je došla iz Rumunjske u Ameriku i nije znala jezik pa je počela raditi kao kozmetičarka i na početku nekoliko godina nije naplaćivala uređivanja obrva klijenticama jer se željela usavršiti. Anastasijino kozmetičko carstvo doživjelo je procvat kada ih je otkrio Vogue, Oprah, ali i sestre Kardashian i ostali celebrityiji te je od tada počela pomama za njihovim proizvodima za obrve.

 
 
Ovaj brend je poseban jer nudi zaista širok asortiman proizvoda za uređivanje obrva svih oblika i boja. Vlasnica brenda kaže kako smatra da su obrve najvažnije od cijelog looka jer ako ih pogrešno počupamo ili nacrtamo, možemo sve upropastiti pa je zato njena kozmetička linija prvo bila fokusirana samo na obrve jer je ženama željela pokazati njihovu važnost.
 
 
Prošle godine proširili su svoju make up liniju, s isključivo proizvoda za uređivanje obrva na tekuće ruževe i setove za konturiranje. Ruževi i setovi postali su pravi hit na društvenim mrežama, a brend je uspio stvoriti pravu malu vojsku obožavatelja pa nose i titulu najpopularnijeg kozmetičkog brenda na Instagramu. Vlasnica ove kozmetičke linije kaže kako je za velik broj pratitelja na Instagramu zaslužna njena kći koja ga je od početka vodila na takav način da su se svi mogli poistovjetiti s pravim i živim licima. Gotovo svakodnevno dijele fotografije celebritya, blogera, ali i stvarnih ljudi koji nose njihove proizvode i tvrde kako je u tome ključ uspjeha.
 
T.F.
Foto: anastasiabeverlyhills.com i Instagram
Objavljeno: 08.05.2016. u 11:06

VEZANE VIJESTI

IZ RUBRIKE

vrh stranice
p p