MAKE UP

The People of the Labyrinths

Dva mirisa koja su uzdrmala svijet parfema
People of the Labyrinths avangardna je nizozemska modna marka poznata po svojim nekonvencionalnim ručno obojanim modelima. Pojam labirinta u nazivu, metafora je složenosti društva.

Godine 1997. lansirali su svoj prvi parfem pod imenom Luctor et Emergo što je ujedno i moto provincije Zeeland na latinskom jeziku, a znači „borim se i pobjeđujem“. Miris je jednako poseban kao i njegov naziv. Modnom dvojcu trebalo je tri godine kako bi ga sastavili, a kao inspiraciju su imali mirise popularne u kasnom devetnaestom stoljeću. Radi se o čarobnoj kombinaciji raznih aroma trave i drveta ispunjenih vanilijom, višnjama, bademima i tamjanom. Bočica je u obliku laboratorijske tikvice omotana u ručno obojan svileni šal i dolazi u baršunastoj kutijici.

People of the Labyrinths, zadovoljni uspjehom prvoga, osmislili su svoj drugi miris koji nosi naziv A.Maze i također je sačinjen isključivo od stopostotno prirodnih sastojaka.

Za A.Maze im je trebalo više od pet godina u želji da dostignu uspjeh prvoga. A.Maze je nešto lakši od Luctor et Emergo. Vršne note su mu henna i šafran, kombinacija koja otvara osjetila. U bouquetu se nalazi i nježna Taif ruža iz Saudijske Arabije, narančin cvijet i Wardia ruža. Temelj čini vrijedno drveće poput Agar drveta iz Kambodže, sandalovina, mošus i civet. Bočica je istog oblika kao i Luctor et Emergo, u skladu s idejom o razvoju novih, uvijek posebnih parfema.

Ovi se parfemi mogu nabaviti na prodajnim mjestima koja drže robnu marku The People of the Labyrinths i u glasovitim parfumerijama, a cijene se kreću od 125 do 225 američkih dolara.

 
 
Objavljeno: 09.02.2007. u 14:00

IZ RUBRIKE

vrh stranice
p p