
Čini se kako je Balenciaga još jednom kriva za diktiranje trendova. Ovoga se puta ne radi niti o odjeći, niti o modnim dodacima nego o ukrašavanju noktiju logom vašeg omiljenog brenda, a mislili smo kako je gotovo s trendom istaknutih imena brendova na svemu što postoji?
Nakon Balenciagine revije za jesen 2017., Instagram je poludio za logo manikurom jer su se svi inspirirali modelima koji su na noktima imali logo ove modne kuće. Nail artistica Mei Kawajiri za Balenciaginu reviju kreirala je upečatljivu manikuru s logom i započela lavinu. Njen dizajn noktiju bio je vrlo minimalistički i istovremeno sofisticiran i glamurozan, što ne bismo mogli reći i za ostale brendove koji su posudili ideju. Balenciagini modeli imali su crno slovo B na palcima, dok su ostali nokti bili minimalistički, samo sa sjajnim nadlakom. Vrlo brzo i Jin Soon, mozak koji stoji iza brenda Marc Jacobs kreirao je nešto slično, crnu manikuru sa zlatnim naljepnicama koje su ispisivale ime brenda.


Logomania ovdje nije stala, kanadska umjetnica Petra Collins iskoristila je logo manikuru i tako najavila da je postala zaštitno lice za Guccijev novi parfem. It djevojka Gigi Hadid na predstavljanju kolekcije brenda Tommy Hilfiger, čija je ambasadorica, pokazala je nokte s njihovim oslikanim logom, a dizajnerica za Nike, Jessica Washick, na svom Instagram profilu podijelila je manikuru s već svima dobro znanom Nike kvačicom. Mogli bi tako nabrajati u nedogled, ali jedno je sigurno logo manikura postala je trend! Iako nismo baš sigurni koliko nam se ovakva manikura sviđa, moramo priznati kako neke izgledaju zaista lijepo i elegantno. Očito je ključ u minimalizmu i ako vaš omiljeni brend ima decentan logo mogli biste imati lijepu manikuru vrijednu barem jedne fotke na Instagramu!


T.K.
Foto: Instagram
Objavljeno: 16.05.2017. u 12:44