U potrazi ste za novim parfemom kojeg želite isprobati ove jeseni? Taman uoči početka novog godišnjeg doba stigao je prvi miris Alessandra Michelea – Gucci Bloom. Parfem je u potpunosti razvijen pod kreativnim nadzorom Alessandra Michelea je mirisna preslika filozofije koja trenutno prevladava u Gucci modnoj kući. Gucci Bloom slavi autentičnost, vitalnost i raznolikost žene za koju stvara te onih koji se pronalaze u toj viziji. U veoma kratkom roku ovaj parfem se nametnuo kao jedan od najpopularnijih stoga je upravo on odličan odabir ako ste se ove jeseni poželjeli promjene mirisa. „Htio sam bogati cvjetni miris, odvažan miris koji vas vodi u veliki vrt ispunjen cvijećem, bouquet obilja. Vrt je lijep kao i žene; raznobojan, divlji, raznolik, tamo gdje je sve. Gucci Bloom miriši poput toga vrta kako bi vas odveo tamo“, izjavio je Alessandra Michele. Tvorac svakog dijela mirisa, Alessandro Michele je osmislio Gucci Bloom kao bogatstvo života i snage u svakoj noti mirisa, njegovu sanjivu kampanju te nekonvencionalan dizajn. On je stvoren za žene koje su odane sebi i svojim životnim stavovima, ove mlade žene žive život i ubiru plodove, cvjetajući u svoje pravo ja. One prenose svoje stavove bez obzira na to što njihova okolina misli. One žive za nezaboravna iskustva, da stvore priču te da se povežu s predmetima, kulturom i umjetnošću koja ih okružuje. Miris je osmišljen da se otvara poput svog imena. Kreativni direktor zamislio je miris kao bogat vrt pun različitog cvijeća i te opojnih mirisa. Autentičnost je osmišljena kroz visoko koncentrirane prirodne sastojke. Note cvatu kao koncentracija cvijeća, jedinstven izričaj u svijetu sastojaka koji donosi novo olfaktorno iskustvo. Prirodna tuberoza iz Indije je povezana s jasminom. Ekstrakt pupa jasmina, koji je dobiven dosad nekorištenom metodom ekstrakcije koja spaja prirodne odlike jasmina i njegovih molekula da ostavi osjećaj svježega mirisa na koži. Gucci Bloom također sadrži note još jednog cvijeta koji se prvi puta koristi u svijetu mirisa: Rangoon Creeper. Otkriven u južnoj Indiji, Rangoon Creeper utjelovljuje koncept i ime mirisa, mijenja boje od bijele u početku koja prelazi na rozo te na kraju u crvenu boju kada procvjeta. „Bočica nije dizajnirana ženstveno zato da zavede muškarce, nego da ide u korak sa ženom koja nosi taj miris. Retro i nježna zbog svoje boje, s čistim, vitkim linijama te nije od prozirnoga stakla – lakirana je i podsjeća na porculan, jedan od mojih najdražih materijala“, kaže Michele. Starinske roze note sjenčaju četvrtastu lakiranu bočicu na kojoj je Gucci logo izrezbaren i uokviren u crnoj boji. Na vanjskom pakiranju prevladava motiv Herbariuma, crveno bijeli uzorak lišća, grančica trešnje te cvjetova uokvirenih u crnome. Gucci Bloom možete nabaviti po cijeni od 539 kn (30 ml), 749 (50 ml) i 979 kn (979 kn).
Intervju: Juraj Sotošek-Rihtarec, autor parfemskog bloga BL’eauOG 'Miris je, za mene, tekuća biografija'
Apsolutni favoriti na koje vrijedi obratiti pažnju Klasici koji nikada ne razočaraju: Ovih 5 muških parfema savršen su izbor za poklon
Rite Store - epicentar luksuznih brendova! Najtraženiji beauty proizvodi na jednom mjestu čekaju vas u oazi ljepote u centru Zagreba
Martimex donosi neprocjenjive Black Friday popuste Top 5 parfema koje se isplati kupiti na Black Friday popustima!
Dječji "skincare" kao neistražena beauty niša Treba li vašoj bebi - parfem? Dior je izbacio luksuzni miris za novorođenčad koji košta 215 eura