BEAUTY

Top 12 namirnica za vitku liniju bez odricanja

Kako vratiti optimalnu tjelesnu težinu nakon blagdana?
Vrijeme je skinuti nakupljene kilograme 
Francuske salate i mađarice su dobro poznate delicije u kojima u blagdanskom periodu uživamo, no kad nas u novoj godini dočeka nelijep prizor pretijesne odjeće, obično zbog istih zažalimo donoseći odluke o mršavljenju. Odolijevati finoj hrani na blagdanskom stolu za mnoge je prevelik izazov, te vam stoga donosimo pregled najboljih namirnica kojima možete na zdrav način i bez mnogo odricanja (ponovo) postići idealan izgled.

Voda s limunom je zasigurno jedan od najefikasnijih načina zdravog mršavljenja. Znate li da često jedemo kad smo zapravo samo žedni? Limun potpomaže probavni sustav, a voda detoksificira i čini nas prividno sitima. Na sličan način djeluje i zeleni čaj čija visoka razina antioksidansa katehina ubrzava metabolizam.
 
Voda s limunom je odličan odabir
 
Kapsaicin, supstanca iz ljutih papričica, regulira razinu glukoze u krvi i stimulira kalorijsku potrošnju, jednako kao i zelena kava koja djeluje kao stimulans metabolizma. Solgarov thermogenic complex sadrži čak nekoliko aktivnih suptanci, među kojima zelenu kavu, zeleni čaj i kapsaicin pomoću kojih bez mnogo truda sagorijevamo višak masnoće.

Chia sjemenke su poznata supernamirnica jer su bogat izvor omega - 3 masnih kiselina, i pritom bogate proteinima i vlaknima koja stvaraju osjećaj sitosti na duže periode. Slobodno ih pomiješajte s prahom kakaa jer, za razliku od čokolade, ne sadrži u sebi šećer već polifenole koji imaju bitnu ulogu u probavi i smanjuju apetit. Cimet je također koristan pomagač u borbi protiv suvišnih kilograma jer reducira visoki nivo glukoze koji dovodi do debljanja.
 
Isprobajte zelenu kavu
 
Jabučni ocat stimulira probavu i poboljšava iskoristivost željeza u organizmu što je nužna pretpostavka za optimalno trošenje energije, a same jabuke su odličan izvor vlakana i pektina, tvari koja je odgovorna za brže postizanje osjećaja sitosti. Kruške su podjednako izuzetan izvor vlakana i kalija koji regulira kolesterol te na taj način potpomažu proces mršavljenja.
 
Birajte zeleno povrće
 
Zeleno povrće, poput kelja, špinata i salate, nastavlja niz namirnica bogatih fitonutrijentima koji stvaraju osjećaj sitosti, a pritom su siromašni kalorijama, te se stoga mogu konzumirati u velikoj količini bez straha od debljanja. Naposlijetku, tu je i običan, nezaslađeni jogurt kao jednako nekalorična, a visokoproteinska namirnica bogata probioticima - bakterijama koje reguliraju rad crijeva i djeluju povoljno na probavu.

Zapamtite, hrane se ne treba odricati već treba jesti pametno i promišljeno što znači više manjih obraka tijekom dana zasićenih mikronutrijentima: vitaminima i mineralima. Kompletnom kalorijskom redukcijom samo se dovodite u opasnost da u konačnici usporite svoj bazalni metabolizam što znači da ćete dugoročno manje efikasno trošiti kalorije u mirovanju.

Jelena Skendžić
Foto: Pinterest

Objavljeno: 05.01.2015. u 14:00
Tagovi: mršavost, dijeta

IZ RUBRIKE

vrh stranice
p p