VIJESTI

5 parfemskih klasika

Koji parfemi su dio povijesti?

Klasični parfemi nikad ne izlaze iz mode. Oni su poput dijamanata- vječan i dobro odabran ukras svake žene. Ove godine doživljavaju veliki povratak, a neki tvrde kako je tu upravo zahvaljujući seriji Mad Men koja je u modu vratila sve što je nekada bilo „in".

Jedan od omiljenih je svakako pomalo mračni i temperamentni Guerlainov Mitsouko koji je kreiran još davne 1919. Zahvaljujući čempresu i breskvi otkriva mističnu stranu svake žene. Diorov Poison koji je na tržište lansiran 1985. Od tog trenutka do danas nije prestao biti mračnim predmetom želja mnogih žena.

                                

1953. kuća Estee Lauder lansirala je Youth Dew koji se trebao prodavati kao ulje za kupanje. Zbog iznimne popularnosti ubrzo je na tržište pušten i parfem slatkih i začinskih nota. Lancomeov Tresor je još od 1990. Jedan od najprodavanijih ženskih parfema, a čini se da će tako i ostati. Jednostavno ima „ono nešto" što osvaja. I za kraj tu je kultni Chanel No 5 koji definitivno nema konkurenciju. Klasični primjer principa „Manje je više" koji zastupa Chanel.

B.K.

foto: Perfumezilla

Objavljeno: 04.11.2010. u 13:30
Tagovi: parfemi

VIDEO

IZ RUBRIKE

vrh stranice
p p