VIJESTI

5 zdravih navika u koje vjeruju fit žene

Tajna dobrog izgleda leži u prakticiranju zdravih životnih navika
fit 
Žene koje su oduvijek vitke i zadovoljne u svojoj koži, svoju fantastičnu figuru zasigurno duguju dobroj genetici, no ipak nije sve u genima. Kako starimo, svi smo mi skloniji debljanju i nakupljanju nezdravih životnih navika, a ako koji kilogram viška uparimo s generalno neaktivnim, prehrambeno neadekvatnim i lošim načinom života punim stresa, odmah smo si zapečatili sudbinu. Kako biste osvijestili što točno krivo radite, donosimo vam 5 zdravih navika koje slijede sve fit žene koje poznajemo.

1.Fit žene vjeruju u balans
Ne postoje magični rezultati preko noći. Kremice protiv celulita, umatanje u plastične folije i brzinski treninzi prije ljeta mogu biti samo dodatak generalno zdravom i uravnoteženom načinu života - ako dugoročno želimo izgledati zdravo i fit.

2. Fit žene planiraju svoje vrijeme za vježbanje i prate napredak
Tjelovježba je u današnjem sedentarnom svijetu apsolutni imperativ ako želimo biti zdravi i vitki. Međutim, nijedan trening neće imati efekta ako ga mislimo provoditi dva puta mjesečno. Zdrave i fit žene znaju odvojiti vrijeme za trening, zdravo se hraniti i pritom ne smatrati ove navike odricanjem već ulaganjem u sebe.
 
fit
3. Fit žene grickaju
Vjerovali ili ne, grickanje je ne samo dopušteno, već i poželjno ponašanje ako želite biti u dobroj kondiciji. Pritom ne mislimo na ponoćno grickanje čipsa i keksića već grickanje orašastih plodova, te prutića mrkve ili celera koje će vas ne samo napuniti nutrijentima, već i zasititi do konkretnijeg obroka. Nažalost, nitko nije fit od čipsa, koliko god vas u to uvjeravao - pa nećete biti niti vi.
 
fit
4. Fit žene se kreću kad god mogu
Ako i nemaju vremena za trening, fit žene koje paze na svoje zdravlje uvijek nađu način da se pokrenu. To je ponekad bicikliranje do posla, ponekad preskakanje lifta i penjanje stepenicama, a ponekad planinarenje vikendom umjesto kavice s najboljim prijateljicama.
 
fit
5. Fit žene paze kako počinju svoj dan
Sigurno ste dosad već bezbroj puta čuli koliko je doručak važna stavka vašeg zdravlja. Ovaj savjet nije mit: dobar i kvalitetan doručak ispunjen svim nutrijentima dat će vam eneriju za cjelodnevne obveze i aktivnosti, napuniti vas vitaminima i mineralima, i zasititi vas adekvatno do ručka ne uzrokujući pritom nagle skokove u razini šećera u krvi. Za doručak odaberite najkvalitetnije izvore ugljikohidrata, voće ili nezaslađene integralne žitarice s jogurtom, i izbalansirajte ih sa dobrom dozom zdravih proteina poput kuhanih jaja.

J. S.
Foto: Pinterest
Objavljeno: 12.04.2015. u 10:00

VIDEO

IZ RUBRIKE

vrh stranice
p p