VIJESTI

6 razloga zašto ne mršavite uspješno

Primijenite ove savjete i izgledajte bolje već sutra
fitness

Ako ne gubite kilograme na dijeti, a pridržavate se predviđenog jelovnika bogatog nutrijentima, i redovito se bavite sportskim aktivnostima koje troše kalorije, možda se u ovom tekstu nalazi jedan ili više razloga vaše neuspješne borbe s kilogramima. Na koje faktore utjecaja inače ne pomišljamo, a značajno nam odmažu u procesu mršavljenja?


1. Nedovoljna količina sna inherentno je povezana s povećanjem tjelesne težine, i to je znanstveno dokazana činjenica. Poznata Mayo klinika spavanje ispod šest sati dnevno smatra zabrinjavajućim jer nedostatak sna direktno negativno utječe na hormone koji reguliraju apetit. Također, kada ste umorni, manje je vjerojatno da ćete se posvetiti tjelesnim aktivnostima, ili ih nećete obaviti dovoljno energično što utječe na razinu potrošnje kalorija.

2. Uzimate lijekove koji spriječavaju neometan gubitak suvišnih kilograma.
Od kontraceptiva, preko steroidnih lijekova do medikacije koja regulira raspoloženje, mnogi su farmaceutski pripravci ključni čimbenik u ometanju prirodnog procesa gubitka kilograma.
 
fit
3. Pod stresom ste. Stres dovodi do pojačanog lučenja hormona kortizola koji dokazano povećava apetit. Redovito vježbanje ipak značajno pomaže ovom problemu jer regulira nivo stresa koji nakupljate u organizmu tijekom dana.

4. Živite sedentarnim načinom života.
Većina nas ima uredske poslove koji uključuju osmosatno sjedenje koje često uljučuje i neredovitu ili pogrešnu ishranu. Sve to ometa metaboličke procese i cirkulaciju koja onda uzrokuje zadržavanje toksina u tijelu.
 
fit
5. Jedete preslanu hranu. Konzumacija soli neće direktno utjecati na povećanje tjelesne težine, no može itekako uzrokovati zadržavanje vode u organizmu zbog čega ćete se osjećati napuhnuto i deblje nego što uistinu jeste. Sol je danas u gotovo svakom obliku gotove hrane pa biste trebali još jednom razmisliti o tome što uistinu konzumirate.

6. Vježbate s utezima. Ma koliko se ova informacija činila kontraintuitivna, činjenica je da će rad s utezima dovesti do povećanja mišićne mase, a time i povećanja kilaže. No, ne brinite, dugoročno je izgradnja mišićne mase dobra stvar jer dovodi do ubrzanja bazalnog metabolizma što znači da ćete u mirovanju i u kretanju na dnevnoj bazi trošiti više kalorija nego sada. Na kraju, i izgledat ćete mnogo bolje nego u mlitavom tijelu bez imalo mišića.

J. S.
Foto: Pinterest
Objavljeno: 29.03.2015. u 10:00
Tagovi: zdravlje, fitness

VIDEO

IZ RUBRIKE

vrh stranice
p p