VIJESTI

Beauty aplikacije potpuno mijenjaju koncept kupovine u trgovinama

Možete zaboraviti na isprobavanje testera
U današnje vrijeme gotovo da ne postoji osoba koja ne posjeduje neki model pametnog telefona, a čiji su sastavni i neizostavni dio aplikacije koje nam ponekad poprilično olakšavaju život. Osim što smo konstantno u toku sa svim događanjima, danas nam aplikacije mogu pomoći da pronađemo savršen oblik obrva za naše lice, boju kose koja će odgovarati našoj koži i nijansu ruža koji želimo na usnama.

Nedavno, L'Oreal Pariz je objavio da je kupio ModiFace, tvrtku koja je fokusirana na tehnološki razvitak i virtualnu stvarnost, te prepoznavanje lica i povezivanje s beauty industrijom u obliku beauty aplikacija. Ovo je samo dokaz koliko se ulaže u razvitak beauty tehnologije koja svakako počinje dominirati tržištem. Vjerujemo da ste već svi upoznati s Benefit aplikacijom za iscrtavanje obrva u koju unesete selfie i zatim se lagano igrate sjenom, lukom, definicijom, pa čak i postavljanjem obrva. Tehnologija postaje toliko napredna da vrlo lako sve što ste napravili u aplikaciji možete pretočiti i u stvarnost. Upravo je Benefit jedan od partnera tvrtke ModiFace, čiji vlasnik je sada postao L'Oreal, tako da vjerujemo da možemo očekivati još više beauty aplikacija koje će nas apsolutno osvojiti.

ModiFace Live aplikacija

Za razliku od aplikacija koje tvrtka ModiFace izrađuje za brendove, njihova originalna aplikacija omogućuje vam da mijenjate boju kose, boju očiju, make up i još mnogo više od toga. Ako niste zadovoljni s bjelinom vaših zubi ili ste oduvijek željeli imati plave oči, s ovom aplikacijom ih možete imati, a teško ćete primijetiti da fotka nije u originalu. Čak i ako ste potpuno bez šminke, a lijeni ste potrošiti tridesetak minuta da postignete onaj savršen ten kao iz reklame, nije problem, ova aplikacija će vas potpuno našminkati i izjednačiti vam ten. Možete se snimati, hodati po prostorijama, mijenjati osvjetljenje i vaš ten će još uvijek izgledati jednako. Također, možete dobiti potpunu procjenu lica, dehidriranosti kože i količinu lučenja sebuma uz samo nekoliko klikova unutar aplikacije. Osim svih navedenih benefita, aplikacija sadrži imena ruževa, rumenila, maskara, sjenila i tuševa za oči za koje vjerujemo da će se proširiti nakon što ih je preuzeo L'Oreal i da će obuhvatiti više drogerijskih proizvoda.
Virtualni M.A.C

Tvrtka ModiFace netom prije nego što ju je kupio L'Oreal, sklopila je partnerstvo s M.A.C-om predstavivši AR zrcalo koje dopušta kupcima da virtualno isprobaju nijanse i make up lookove koje žele. Dostupno je 29 različitih make up lookova, a ako želite drugo mišljenje, možete iskoristiti zrcalo da napravite GIF ili snimite fotografiju koju možete objaviti na društvenim medijima prije nego ju kupite. Možete isprobati kako vam stoje M.A.C umjetne trepavice, rumenilo, ruž i sjenila i možete biti sigurni da će vam nijansa koju isprobate u aplikaciji savršeno odgovarati u uživo. Iako je ova aplikacija trenutno dostupna samo u SAD-u, uskoro ju možemo očekivati diljem svijeta.

Iako još uvijek mnogi nisu potpuno svjesni koliko dobre i vjerne ove aplikacije mogu biti, ovo je sigurno veliki korak naprijed u beauty svijetu jer potpuno mijenjaju koncept kupovine u trgovinama. Dolazi vrijeme kada više nećemo morati čekati u redovima trgovina, već će biti dovoljno otvoriti aplikaciju, izabrati make up i naručiti ga online.
Foto: Pexels, Screenshot
Objavljeno: 20.03.2018. u 11:53

VEZANE VIJESTI

IZ RUBRIKE

vrh stranice
p p