Y nije priča o muškarcu, nego o generaciji muškaraca koju vodi strast dok hrabro pronalaze svoj put. Od nadahnuća, preko marljivog rada i suradnji, do samoostvarenja i uspjeha.
Mirisni nektar predstavlja upečatljivu osobnost Y muškarca: gornje su note svježe i jasne, a u baznim notama i u srcu mirisa snažne i senzualne. Y je muški
fougere prožet kontrastima. Y simbolizira inovativan duh mladosti te je posveta osnivaču branda, Yves Saint Laurentu koji je bio poznat po odvažnoj, neustrašivoj i kreativnoj viziji. Miris se ne naslanja na tradiciju, ali joj iskazuje poštovanje te utjelovljuje novu viziju YSL muškarca koji prihvaća različitosti i promiče kreativnost. #THATSY

Trojica svestranih muškarca tvore Y tim naprednih i marljivih ambasadora koji s dozom elegancije utjelovljuju nesputan kreativan duh novog mirisa YSL kuće. Oni su Loyle Carner (dvadesetdvogodišnji reper iz južnog Londona poznat po autentičnim tekstovima i velika hip hop nada), Alexandre Robicquet (poduzetnik i znanstveni istraživač umjetne inteligencije iz Pariza; jedan od osnivača platforme Crossing minds) te David Alexander Flinn (dvadesetdevetogodišnji kipar, filmaš, model iz New Yorka). Vodeći se ovim inspirativnim uzorima, željeli smo prenijeti duh o samoostvarenju, radu i marljivosti i na lokalnoj razini, te stoga predstavljamo trojicu zanimljivih muškaraca koji utjelovljuju Y muškarca. Oni su Goran Jović, Boris Štok i Matko Hud.
Yves Saint Laurent je u suradnji s FASHION.HR portalom predstavio lokalnu kampanju s Goranom, Borisom i Matkom u glavnim ulogama. Upoznajte ove kreativne muškarce koje vodi strast i ljubav za ono što rade, što se ogleda i u kvaliteti njihovog rada.
Objavljeno: 26.04.2018. u 15:31