VIJESTI

Calvin Klein CK One slavi 20. godišnjicu

Digitalna kampanja za veliku obljetnicu


Calvin Klein Fragrance je objavio novu globalnu reklamnu kampanju za CK One miris za koju je planirano debitiranje u srpnju 2014. Kampanja slavi 20. obljetnicu svojeg kultnog, izvornog unisex mirisa koji odražava kulturno značenje, individualnost, samoizražavanje i digitalni identitet.

Kampanja je snimana na različitim lokacijama u New Yorku, a snimao ju je nitko drugi nego poznati i glasoviti fotograf Mario Sorrenti koji je fotografirao ikone poput Kate Moss za kampanje OBSESSION- Calvin Klein. Nova kampanja CK One ostaje vjerna svom brendiranom nasljeđu, koristeći u svojoj kampanji razne talente, modele, umjetnike i glazbenike. Glazba je oduvijek bila ključna komponenta u prošlosti CK One reklamne kampanje i inicijative, a ta se tradicija i dalje nastavlja u novoj kampanji. Nova reklamna kampanja predstavlja novo poglavlje u kultnoj CK One franšizi.


Iz perspektive kamere na telefonu, nova CK One reklamna kampanje ilustrira modernu praksu pomoću koje ljudi koriste digitalne identitete za povezivanje s drugima i pomažu prenijeti individualnost. Digitalna strategija ovog lansiranja se fokusira na globalnu Snapchat platform – brand prvi put koristi ovu platformu isto kao i Tumblr, putem kojih će potrošači otkriti Ck One kampanju kroz sadržaj sa seta snimanja reklamne kampanje.

photo: Calvin Klein
Objavljeno: 07.07.2014. u 19:23
Tagovi: Calvin Klein, parfem

IZ RUBRIKE

vrh stranice
p p