By Martina Družinec, 5.3.2018.
Nakon što je u prosincu prošle godine otvorio svoju prvu trgovinu u Koreji, Chanel Beauty ide korak dalje i predstavlja Coco Game centar u kojemu vladaju njihove originalne video igre.
Da, dobro ste čuli. Ova pariška kozmetička kuća predstavlja
beauty arkade. Naime, riječ je o videoigrama koje funkcioniraju uz pomoć kovanica poput onih koje su obično instalirane na javnim mjestima kao što su primjerice trgovački centri i igraonice. Većina arkadnih igara su video igre, fliperi, elektro-mehaničke igre. Dom ovom
Coco Game centru smjestio se u
nedavno otvorenoj Chanel trgovini u Tokiju koja će narednih dana okupljati obožavatelje dva svijeta i to onoga kozmetike i video igara. Posjetitelji će moći uživati u originalnim igrama, uključujući i jedinstvenu verziju retro Pong igre koja ima zamjenske verzije Rouge Coco ruža umjesto tradicionalnih „alata“. Uz to, ovdje su i strojevi i igre s dizalicama koje omogućavaju dodatne prilike za dobivanje odabranih proizvoda. Osim uživati u igrama, posjetitelji imaju priliku kupovati proizvode, ali i dogovarati susrete s Chanelovim
make up artistima. Sve će im to biti dostupno do 11. ožujka.
Objavljeno: 05.03.2018. u 11:32