VIJESTI

CK ima novi ženski miris i to nakon 13 godina pauze

Brend se vraća na 'mirisno' tržište 
Raf Simons je već napravio neke značajne promjene od kada je na čelu brenda Calvin Klein. Nedavno je najavio rebrendiranje etikete koja se nalazi na traperu, a sada je lansirao novi miris. Obožavatelji ovoga brenda znaju zašto su pomogli da s godinama popularnost ovoga brenda naraste. Primarno, to se dogodilo zahvaljujući odjeći koju lansira, kao i modnim dodacima. 
 
Parfemi koji nose CK potpis oni su pod nazivom „Eternity“ i „Obsession“ i bili su obožavani 90-ih godina. Kako bi podsjetili svoje obožavatelje da su još uvijek prisutni na "mirisnom" tržištu, upravo su predstavili svoj prvi novi miris i to nakon 13 godina stanke. Miris dolazi pod imenom "Women" i drvenasto je cvjetnog mirisa s dodatkom narančinog cvijeta i limunovog papra. 

"Kada sam stigao, pomno sam proučio različite mirise u portfelju jer je bilo važno da nastavim priču s kojom su davno započeli, jer su to bili vrlo važni trenutci. Bilo je jasno da trebamo novi miris i novo poglavlje u nastavku priče“, rekao je Simons.
 
U nastavku je fotografija službene kampanje, koju je osmislila vizualna umjetnica Anne Collier, a na njima su Lupita Nyong'o i Saoirse Ronan, kao žene koje su ih inspirirale i utjecale na njihov rad. Trenutačno se parfem Calvin Klein "Women" može isključivo pronaći u londonskoj trgovini  Harvey Nichols. Od 15. kolovoza bit će dostupan i globalno, u ostatku svijeta. Napomenimo da su ovo tek prvi, slobodno možemo reći, ekskluzivni podatci za ovu novu mirisnu kampanju. 

Foto: PR 
Objavljeno: 16.07.2018. u 12:29

VIDEO

IZ RUBRIKE

vrh stranice
p p