VIJESTI

Druga strana ljepote Šveđanki

Dove nas uči da ljepotu možemo odabrati
beauty
Kad razmišljamo o Šveđankama, što nam prvo pada na pamet? Jedna od prvih stvari zasigurno je ideja ljepote ovih žena sa sjevera koje već desetljećima slove za jedne od najljepših žena svijeta. Kao dio globalne kampanje Choose Beautiful, Dove je zamolio tri Šveđanke da podijele svoju viziju ljepote. To doista ne bi bilo ništa neobično da se ne radi o slijepim ženama.

Unatoč tome što su slijepe, njihova je ideja ljepote gotovo identična viziji ljepote onih žena koje vide i koje su u vizualnim medijima svaki dan bombardirane uniformnim slikama standarda ženske ljepote. Kako je moguće da se i žene koje nisu vizualno opterećene općeprihvaćenom estetikom modernog društva osjećaju loše u svojoj koži, odnosno osjećaju raskorak između svojeg i zamišljeno lijepog izgleda?
 
beauty
“Nakon što sam oslijepila, još sam se dugo automatski išla pogledati u ogledalo, bila je to moja druga priroda”, rekla je jedna od žena kojoj je ovoj plemenitoj kampanji dala narativ.

Ipak, nade ima jer s vremenom ove žene uče vidjeti ljepotu u drugim stvarima - onima koje bi nam trebale biti uistinu važne. Dove je poznat po svojim socijalnim eksperimentima u kojima pokušava navesti žene da ljepotu ne gledaju samo kao fizičku manifestaciju nečijih tjelesnih osobina već kao osjećaj koji nas sve može zarobiti kad se pogledamo u ogledalu - kad bismo samo odlučili osjećati se lijepima. Pogledajte cijeli video ove hvalevrijedne kampanje brenda Dove:
 
 
J. S.
Foto: Pinterest
Objavljeno: 10.05.2015. u 11:00

VIDEO

IZ RUBRIKE

vrh stranice
p p