VIJESTI

Jesu li luksuzni beauty brandovi u krizi?

Prodaja skupocjene kozmetike sve više slabi

Kada se upuštamo u kupnju kozmetike, jedan od kriterija prema kojem biramo proizvode nerijetko je i njihova cijena. Iako skupo često znači kvalitetno, ipak postoje iznimne situacije u kojima smo se uvjerili kako skupa kozmetika baš i nije najbolja na svijetu ili smo u cjenovno pristupačnijoj, drogerijskoj ponudi često znali pronaći proizvod identičan onome koji je markiran.

Iskustva kupaca sa svih strana svijeta dovela su do teksta u uglednom dnevniku Women's Wear Daily, koji se javno zapitao je li tržište luksuznih beauty brandova u krizi. Na to ih je potaknula statistika, koja je pokazala kako prodaja prestižnih kozmetičkih proizvoda i dalje raste, ali ne dovoljno.

Primjera radi, u 2012. godini rast prodaje skupocjene kozmetike u robnim kućama iznosio je 11%, dok je u posljednjih 12 mjeseci zabilježen rast od samo 6 posto. Ako se ovaj trend nastavi, rast prodaje mogao bi doći čak i do stagnacije, a razloge tome objasnila je Karen Grant, potpredsjednica NDP grupe, koja se bavi istraživanjem tržišta:

„Činjenica da žene danas imaju podjednako kvalitetnu kozmetiku po nižim cijenama navela je moderne kupce da preispitaju svoju odanost luksuznim beauty proizvodima. Prestižna kozmetika je samo jedna od opcija, a izvan njenih okvira događaju se brojne zanimljive stvari i masovno tržište svojom ponudom privlači sve više kupaca."


H.B.
Photo: Guliver/Getty

 

Objavljeno: 23.09.2013. u 20:16

VIDEO

IZ RUBRIKE

vrh stranice
p p