Iako biste sigurno pomislili da su najpopularniji ruževi oni Kylie Jenner, prevarili biste se. Doznajte koji je najpopularniji ruž koji obožava milenijska generacija žena.
U milenijsku generaciju spadaju osobe rođene u 80-im i 90-im godinama prošlog stoljeća, a američka stranica
Influenster provela je istraživanje na 5 000 žena iz te dobne skupine o njihovim kozmetičkim navikama i kupnjama. Najpopularniji ruž je onaj brenda MAC i uopće nas taj podatak nije začudio s obzirom na to koliko ih svi stalno hvale. Idući po popularnosti ruževa je brend NYX, a nakon njega Kat Vod D te CoverGirl.

Anketa je također otkrila da milenijska generacija ima velike količine make upa. Više od jedne trećine ispitanika posjeduje 10 ili više ruževa i imaju ih dovoljno da izmijene sve različite boje u tjedan dana. Više od polovice žena ove generacije šminka se svaki dan. Najpopularnija maskara ona je brenda Covergirl, a slijede je Maybelline i Too Faced. Najlakiranija nijansa laka za nokte je ružičasta ili nude. Nije nas zapanjila ni činjenica da je od svih make up trendova najviše žena isprobalo konturiranje i posvjetljivanje. Zaključujemo da bi milenijalke možda mogle manje ići u kupnju kozmetike i slijediti trendove jer će uz konturiranje sve izgledati jednako.
T.K.
Foto: Pinterest i PR
Objavljeno: 25.07.2016. u 11:59