VIJESTI

Kućnim treningom do prekrasnog dekoltea

Ovaj trening odlično targetira gornji dio tijela
workout 
Koju god veličinu grudi imali, gravitacija i vrijeme nažalost čine svoje. Koža se vremenom opušta, a ako ne održavate tonus pektoralnih mišića, spasiti vas ne može niti činjenica da u vašem grudnjaku s najmanjim mogućim košaricama uvijek ima mjesta.

Naravno, žene s većim grudima su ugroženije po ovome pitanju: sama težina grudi čini njihovu prpošnost otežanom, ako ne i posve onemogućenom. Srećom, postoji način da čak i grudi koji su se pomalo opustile podignemo setom vježbi koji se koncentrira na gornji dio tijela, a ako krenete sada, moguće je postići zavidne rezultate do ljeta. Kelli iz Fitness Blender dvojca predlaže set vježbi koje možemo svakodnevno raditi kako bismo održali, odnosno poboljšali tonus grudnih mišića. Ove vježbe ne targetiraju samo pektoralne mišiće već oblikuju i mišiće ruku i leđa, što sjajno djeluje na čitav gornji dio tijela, a najbolji dio cijele priče je to što sve ove vježbe možemo raditi u privatnosti vlastitog doma, i to koristeći boce vode umjesto utega. Uz samo pola sata dnevno, koliko traje ovaj set vježbi, više nema opravdanja za izostanak dobrog treninga.
 

J. S.
Foto: Pinterest
Objavljeno: 30.04.2015. u 14:57

VIDEO

IZ RUBRIKE

vrh stranice
p p