VIJESTI

Možemo li ostariti 5 godina u nekoliko sati?

Odgovor će vas začuditi
skin 
Ako ste žena, a ako ovo čitate - vjerojatno jeste, sigurno ste dobro upoznati s brojnim svakodnevnim obvezama s kojima se kao žene neprestano susrećemo. Mi smo majke, kćerke, prijateljice, radnice, stilistice na najčešće vrlo ograničenom budžetu, supruge, djevojke, kuharice, njegovateljice. Naši dani sastoje se užurbanog rasporeda uz koji je teško ostati priseban, no najčešće to ipak nekako uspjevamo. Ako ste žena, sve ovo vrlo dobro znate.

Unatoč svim tim obvezama i životu koji je sve samo ne glamurozan, od nas se ipak očekuje da svakodnevno izgledamo lijepo, odmorno i svježe, no to je uistinu nemoguća misija nakon osmosatnog radnog dana koji uz sve obveze najčešće postaje cjelodnevna okupacija. Sati, dani i tjedni nam tako cure iz prstiju, no mi i dalje nekako uspjevamo izgledati šarmantno i nasmiješiti se susjedima u prolazu.
 
skin
Nedavno je Garnier snimio tzv. Garnier Miracle kampanju kako bi kroz neku vrstu društvenog eksperimenta prikazao koliko nas užurbani život prepun obveza uistinu postaruje. Slikavši 30-godišnju ženu u jutarnjim satima, i zatim nakon cjelodnevne strke oko mnogobrojnih obveza, rezultat ovog esperimenta je pokazao da je druga slika, slikana u predvečernjim satima, od strane stranaca ocijenjena mnogo starijom od prve - čak i deset godina starijom.
 
skin
Naravno, radi se o subjektivnom dojmu stranaca, ne nečemu što bismo trebali previše uzimati k srcu, no Garnier reklama ipak donosi jednu zanimljivu ideju. Uistinu, nakon čitavog dana obveza, teško je izgledati odmorno, svježe i mladoliko, unatoč čitavoj make up artiljeriji koju posjedujemo, a društvena očekivanja koja nam nameću zamisao da i u ponoć moramo izgledati kao netom probuđene Snjeguljice su nerealna i nezdrava za svaku od nas. Pritom Garnier Miracle, Dove ili bilo koja druga socijalno osviještena kampanja u sebi možda imaju vrijednu poruku za žene, no ne bez inherentnog vezivanja te ideje za politiku, logotip ili proizvode istoimenog brenda.

Razumljivo, u tome nema ništa krivo: to su brendovi koji žive od prodaje i koji se voze na trenutačno jako modernoj struji koja od stvarnih žena stvara koncept brenda. Tako nam dominantna ideja iza ovog reklamnog spota sugerira da je Garnier Miracle čudotvorni eliksir mladosti na nas, a za neke je to vjerojatno točno.
 
woman
No, izvan Garniera i Dovea koji su se ukopčali u ideološku matricu stvarnih žena kako bi prodali što više svojih proizvoda, postavlja se pitanje gdje su druge ženske inicijative koje problematiziraju veća pitanja od toga kako izgledamo nakon posla ili osjećamo li se i dalje lijepima s nekoliko kilograma viška? To su spotovi koje bismo radije vidjeli i podijelili sa svojim čitateljstvom. Dotad pogledajte Garnierov video.
 
 
J. S.
Foto: Pinterest
Objavljeno: 24.04.2015. u 12:35

IZ RUBRIKE

vrh stranice
p p