VIJESTI

Na tržište se vraćaju kultni ruževi iz 1998. godine

I uopće nije važno gdje ste bili ’98. 
Davne 1998. godine rođen je beauty brend Too Faced. Brend koji se od „malenih nogu“ definirao kao brend koji je spreman prihvatiti izazove na tržištu, ali i istaknuti se i biti drugačiji od drugih. 

Ovaj apsolutni hrabri beauty pobjednik nije se, još od svojih početaka, ustručavao zabavljati s posebnošću proizvoda pa je kao svoja ostvarenja lansirao razne proizvode. Od srcolikih highlightera do Peanut Butter and Honey palete sjenila. Kako se brendu bliži proslava 20. godišnjice postojanja, osnivač marke Jerrod Blandino otkrio je da će u prodaju lansirati svojih izvornih 10 ruževa iz 1998. godine. Doduše, s malenom promjenom. Naime, njihova će prepoznatljivost biti baš šljokice. Ruževi dolaze sa stilom i navodno će im tekstura biti još bogatija i kremastija, a sadržavat će pigmente s mnogo sjaja. Proizvod će na pakiranju imati otisnuti originalni logo iz '98. Ove metalik sjajne beauty poslastice u prodaji će biti u kolovozu. Cijena im još nije poznata. Ako smo kod vas izazvali zanimanje ne preostaje vam ništa drugo nego pratiti razvoj situacije i čekati detalje.  
 
 

A post shared by Jerrod Blandino (@jerrodblandino) on

Foto: PR
Objavljeno: 04.06.2018. u 16:09

IZ RUBRIKE

vrh stranice
p p