VIJESTI

Najpopularnija kozmetika na društvenim mrežama

Upoznajte ColourPop

Logično je da etablirani kozmetički brendovi imaju milijune pratitelja na društvenim mrežama, ali nedavno se u tu skupinu odabranih probio i jedan nerazvikani kozmetički brend. ColourPop na svom Instagram profilu ima 1,8 milijuna pratitelja. 

Brand osnovan u Los Angelesu osvojio je beauty obožavateljice putem društvenih mreža. ColourPop je brend pristupačnih cijena, a brat i sestra Nelson koji su ga osnovali, odlučili su da se oglašavaju isključivo na društvenim mrežama i to ciljano na milenijsku generaciju. Očito im je potez bio dobar jer je Instagram doslovno prepun djevojaka koje stavljaju fotografije i swatcheve njihovih proizvoda. Izgleda kao da nema zaljubljenice u kozmetiku koja nije isprobala barem jedan njihov proizvod.
 
 
U čemu je posebnost ovog branda da je tako postao popularan? Cijena mu je izrazito pristupačna, nude velik raspon dekorativne kozmetike, ambalaža je minimalistička i jednostavna poput popularnih i uspješnih brendova. Jedna od karakteristika ovog brenda je što jako brzo odgovaraju na rastuće trendove u svijetu kozmetike pa vrlo brzo lansiraju slične proizvode poput popularnih, a skupljih proizvoda. 
 
  
 
Jedna zanimljivost za ovaj brend je i ta da imaju nijanse ruževa vrlo slične onima koje je Kylie Jenner lansirala u svojoj liniji pa su neki čak i pomislili da ih proizvodi brand ColourPop, ali Kylie se ogradila od toga te rekla kako ne proizvode njene ruževe i priznala kako su zaista slični njenima te ih podržava kao kvalitetno ime.
 
 
Drago nam je da se jedan nezavisni mali brand uspio tako probiti i nadamo se da će uskoro omogućiti shipping i za Hrvatsku kako bi mogli isprobati neke od kozmetičkih poslastica koje nude.
 
T.F.
Foto: Instagram
Objavljeno: 21.02.2016. u 10:53

VIDEO

VEZANE VIJESTI

IZ RUBRIKE

vrh stranice
p p