VIJESTI

Reklama kao film

Najljepše tv reklame za parfeme

Parfemska industrija je najlukrativnija grana mode. Od svih artikala na tržištu, najveći dio zarade modnoj kući donose upravo parfemi (ako ćete vjerovati, najveća zarada se bilježi u duty free shopovima diljem svijeta). Ukoliko ste te sreće pa ste Chanel ili Dior koji iza sebe posjeduju bogatu tradiciju, možete na tren zadrijemati. Ukoliko ste novo modno ime, u interesu vam je što prije na tržište izbaciti vlastiti parfem kako vas ne bi zaobišao veliki dio financijskog kolača. Koliko je bitan sastojak, bitna je i promocija., pogotovo ukoliko ste često skloni kupovini na osnovu atraktivne reklame i ambalaže.

Reklame za parfeme su u posljednjih nekoliko godina dosegle kvalitetu kratkih filmova. Produkcija je zahtjevna i skupa, angažiraju se nagrađivani filmski redatelji i Hollywoodske zvijezde.

Kada govorimo o ulaganju, očekuje se da će velike kuće bez problema „odriješiti kesu" stoga nikoga nije iznenadilo kada je Chanel iskeširao dva milijuna dolara Nicole Kidman za tv-reklamu (točnije kratki film) za Chanel 5. Ako uzmemo u obzir da je reklamu režirao Baz Luhrmann (redatelj Moulin Rougea i Australije), možemo samo pretpostaviti finalnu računicu. Režiju tv spota za parfem „Gucci" je preuzeo slavni David Lynch (tvorac Twin Peaksa te Plavog Baršuna), koji je također zaslužan za serije Calvin Klein reklama sa Beniciom del Torom i Heather Graham u naslovnim ulogama. Bajkoviti spot sa glumicom Evom Green za Dior Midnight Poison je režirao kineski redatelj Wong Kar Vai, dobitnik zlatne palme na Cannes film festivalu. Pokojni Herb Ritts (redatelj spotova za J.Lo, Madonnu, Chrisa Isaaka itd.) je tvorac senzualne reklame za CK Escape sa Millom Jovovich, dok je Luc Besson (Peti Element, Veliko Plavetnilo) tvorac moderne Crvenkapice by Chanel. U video galeriji pogledajte našu selekciju najboljih tv reklama.

Ana Pavić

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Objavljeno: 03.04.2009. u 12:12

IZ RUBRIKE

vrh stranice
p p