Uspješna suradnja između Rite Ore i modnog branda DKNY nastavlja se dalje, i to s kampanjom za najnoviji miris 'My NY', kojeg je mlada britanska pjevačica zaštitno lice. Nakon što je prošle sezone snimila vizuale za ready-to-wear liniju dizajnerice Donne Karan, Rita Ora vratila se u srce New Yorka, na planetarno poznati Times Square, i ondje pred objektivom Francesca Carozzinija snimila kampanju koja će kroz nekoliko mjeseci zavladati svim važnijim modnim publikacijama.
Uz šarmantni vizual dolazi i neodoljiva bočica u obliku srca, unutar koje se krije 'My NY' miris, razvijen od strane parfumerke Trudi Loren. U gornjim notama ovog parfema su malina, galbanum i ružičasti papar, srce mirisa karakterizira egipatski jasmin, frezija i korijen perunike, a u donjim notama kriju se pačuli, vanilija, mošus i amber.
H.B.
photo: DKNY
Objavljeno: 15.06.2014. u 18:23