VIJESTI

Scarlett Johansson u novoj kampanji kuće Dolce&Gabbana

"The One Desire"

Uspješna suradnja Scarlett Johansson i branda Dolce&Gabbana doživjela je kulminaciju u vidu nove kampanje za parfem „The One Desire", za koju je slavna glumica pozirala Terryju Richardsonu.

Nova izvedenica ordiniranog „The One„ parfema u top notama ima bergamot, mandarinu i ljiljane, dok srce parfema čine vanilija, sandalovina i mošus.

Pakiranje je luksuzno kao i sam miris. Na crnoj kutiji je zlatnim slovima ispisana riječ „Desire" i to rukopisom dizajnera: „Kada radimo na parfemima i liniji make up-a uvijek nastojimo ostati vjerni našem DNK-u. Crna i zlatna su klasične nijanse za kuću Dolce&Gabbana, a poklopac načinjen od crnog dragog kamena detalj je koji priziva duh 30-ih godina prošlog stoljeća, ere koje nas jako inspirira" - izjavio je Stefano Gabbana.

Marketinški stručnjaci predviđaju kako će ovaj parfem D&G-u donijeti oko 150 milijuna dolara profita u 2013. godini. Na europsko tržište stiže u siječnju u izdanjima od 30ml, 50ml i 75ml.

 

 

Objavljeno: 02.12.2012. u 14:00

IZ RUBRIKE

vrh stranice
p p