VIJESTI

U koju kozmetiku investiraju egzotične ljepotice?

Brazilke i Kineskinje pokazuju velike razlike u doživljavanju ljepote
products 
Francuski institut za javno mnijenje proveo je istraživanje na dva masovna kozmetička tržišta, kineskom i brazilskom, kako bi istražio u što su egzotične dame spremne investirati svoj novac. Istraživanje je provedeno na 600 žena u rasponu od 18 do 55 godina.

Očekivano, žene u Brazilu pokazale su veliki afinitet prema kozmetici koja donosi instantno zadovoljstvo korištenja i vidljive rezultate, dok su se Kineskinje fokusirale na korištenje kozmetike koju možemo smatrati dugoročnom investicijom u dobar i njegovan izgled. Na oba tržišta uočeno je povećanje udjela luksuznih brandova kozmetike.
 
U istraživanju su se jasno izdvojila dva trenda: među brazilskim ženama bitna je njega i stiliziranje kose, dok su Kineskinje spremne uložiti novac u njegu područja oko očiju. Međutim, kad su istraživači izravno pitali ispitanice u što su spremne uložiti novac, čak 58% njih izjavilo je da bi novac najradije potrošile na proizvode za toniziranje trbuha, 40% njih je spremno potrošiti novac na proizvode za kosu, dok su se na trećem mjestu našli proizvodi za oblikovanje nogu i stražnjice.
 
women
Zanimljivo, isto istraživanje provedeno u travnju 2013. na Ruskinjama i Francuskinjama pokazalo je jednaku preokupaciju trbuhom kojeg bi vizualno najradije poboljšalo čak 52% Francuskinja, odnosno 40% Ruskinja. Kineskinje, s druge strane, investiraju u proizvode za gornji dio tijela: 70% žena spomenulo je proizvode za lice poput anti-age krema, dok se ostatak uglavnom orijentirao proizvode za učvrščivanje i podizanje vrata i dekoltea. Ove razlike mogu se jednostavno objasniti kulturnim razlikama i različitim doživljajima ljepote između ova dva naroda - Brazilke su puno senzualnije i tjelesnije te češće otkrivaju tijelo, dok je Kineskinjama bitan mladoliki i svjetloputi izgled lica.

J. S.
Foto: Pinterest

Objavljeno: 06.04.2015. u 11:00

VIDEO

IZ RUBRIKE

vrh stranice
p p