VIJESTI

Upoznajte najpopularnije beauty YouTube blogerice

Od amaterskih videa do karijere u nekoliko godina
Najpoznatije svjetske YouTube blogerice
 
Bethany Mota, Carli Bybel, Ingrid Nilsen - zvuče li vam ova imena poznato? Ako je odgovor na ovo pitanje negativan, dio ste manjeg dijela populacije koji još nije upoznat s fenomenom tzv. beauty YouTubera. Oni strelovitom brzinom osvajaju internet, imaju milijune fanova, debljaju svoje bankovne račune ugovorima s poznatim kozmetičkim brandovima i najčešće se nisu niti približili trećem desetljeću života.

Najekstremniji primjer ovog opisa zasigurno je Bethany Mota, devetnaestogodišnja djevojka iz susjedstva koja je 2009. pokrenula kanal Macbarbie07. Na ovome kanalu Bethany je neumorno radila od svoje četrnaeste godine, i vremenom je napredovala do nevjerojatnih 8 milijuna pretplatnika koji uživaju u sadržaju njezinih videa. Kao i druge kolegice s Youtubea, Bethany se u svojim videima orijentira na kozmetiku, osobni stil i trendove, a posjeduje i vlog kanal Bethany’s Life u kojem prikazuje odabrane segmente vlastite svakodnevice. Ako je vjerovati Business Insideru, ova mlada poduzetnica sada zahvaljujući Youtubeu samo od svojih videa mjesečno zarađuje oko 260.000 kuna.

Zoe Sugg ili Zoella dolazi iz Velike Britanije, ima dvadeset i četiri godine, i čak 7 milijuna fanova na Youtubeu. Kao i Bethany, i Zoella je počela streloviti uspon u popularnosti 2009. godine, a danas iza sebe ima knjigu Girl Online, liniju kozmetičkih proizvoda Zoella Beauty, mnoga televizijska pojavljivanja i članak u nedavnom izdanju britanskog Voguea.
 
Michelle Phan je Amerikanka vijetnamskog porijekla iz Bostona koja je od 2006. do danas na Youtubeu također stekla 7 milijuna pratitelja. Kao i u Zoellinom slučaju, sve je počelo s beauty blogom na kojem je svoje čitatelje instruirala o tehnikama aplikacije make upa i kozmetičkim novitetima, a danas ova uspješna Youtuberica na svojem životopisu ima zavidnu karijeru kao make up artistica za Lancome, potpisan ugovor s L’orealom koji stoji iza njezine vlastite kozmetičke linije Em, partnerstvo sa kompanijom za pronalazak novih talenata Endemol Beyond USA i knjigu s profesionalnim make up savjetima.
 

Andrea s Andrea’s Choice
s pravom se naziva beauty guruom jer njezin Youtube kanal koji postoji još od 2008. prati više od 3 milijuna ljudi. Ova se egzotična 28-godišnja ljepotica preselila u Los Angeles nakon što je njezin kanal postao prvim beauty kanalom koji je potpisao ugovor s mrežom za talentirane neovisne kreatore sadržaja Maker Studios. 2012. je osnovala brend veganskih lakova za nokte Circus By Andrea’s Choice, a najpoznatija je po trodjelnom make up tutorialu u kojem je pokazala kako rekreirati look Katy Perry za spot E.T. - čak dva tjedna prije nego je spot doživio svoje prvo javno prikazivanje.

 
Ingrid Nilsen ili Missglamorazzi ima također 3 milijuna pretplatnika. Osim što je poznavateljica trendova u kozmetici, najpoznatija je po svojim uradi - sam projektima kojima svojoj publici pokazuje kako uštedjeti novac i poraditi na vlastitim kreativnim vještinama. Ova 26-godišnja djevojka danas živi na relaciji Los Angeles-New York gdje odnedavno radi kao jedna od sutkinja u popularnoj američkoj emisiji Project Runway, a prošlog ljeta je surađivala i s popularnim drogerijskim brendovima Covergirl i Yes To Inc.

 
Kandee Johnson ima skoro tri milijuna sljedbenika na Youtubeu i preko 700.000 pratitelja na Instagramu, a najpoznatija je po svojim fantastičnim transformacijama kojima se s lakoćom pretvara u bilo koga od Angeline Jolie do Else iz animiranog filma Frozen ili Edwarda Škarorukog. Kandee je dio Youtube zajednice već 6 godina, a ono što je razlikuje od mnogih drugih poznatih beauty YouTuberica je i činjenica da je školovana make up artistica koja nerijetko radi i sa slavnim ličnostima.
 
 
Za razliku od Kandee, Carli Bybel je svoj profil na Youtubeu kreirala tek 2011., no to ju nije spriječilo da do danas s lakoćom stekne gotovo 2 i pol milijuna sljedbenika. Carli je prvi video snimila na temu kovrčanja svojih dugih pramenova s peglom za kosu, a do danas nije odustala od beauty tema poput rekreiranja celebrity lookova i pokazivanja netom kupljene kozmetike, iako nerijetko sa svojim dečkom Brettom snima i fitness videe i vlogove.

 
Jednak broj sljedbenika kao Carli ima i australska YouTuberica Lauren Curtis koja je svoj kanal pokrenula 2011., a danas ima tek 22 godine. Kao i ostale YouTuberice, i Lauren svoje videe snima iz udobnosti vlastitog doma, a popularnost je stekla s viralnim videom u kojem pokazuje kako stvoriti dojam dugačkih trepavica. Kako je vremenom privlačila sve više pozornosti, ova je samouka vizažistica investirala u bolju opremu za snimanje i prihvatila posao make up artistice, a danas upravo njezin kanal stvara najpopularniji australski sadržaj na Youtubeu.
 
 
Popularni kozmetički brandovi prepoznaju beauty scenu Youtubea kao jedan od bitnih kanala marketinga vlastitih proizvoda. No, postoji i druga strana medalje: beauty kanali Youtubea naglo su se razmnožili upravo zbog kozmetičkih giganta koji su pravovremeno prepoznali moć utjecaja ovih donedavnih anonimaca, i financijski im omogućili da Youtube nazivaju svojim poslodavcem, a svoje snimanje i postprodukciju punim radnim vremenom.
 
Međutim, u novije su vrijeme mediji poput Telegrapha na vidjelo iznijeli činjenicu da agencija ASA (Advertising Standards Authority) počinje regulirati vlogerski sadržaj na Youtubeu kako bi se potrošači zaštitili od prikrivenog oglašavanja. Ironično, upravo publika koja je ove kanale učinila popularnima, sada postaje kamen spoticanja između YouTubera i kompanija koje im donose profit i nove gledatelje. Što to znači za djevojke koje su, poput Bethany Motae, u nekoliko godina prešle put od tinejdžerica, koje sjedeći na krevetu pričaju u kameru, do internet zvijezda koje odlaze na turneje? Teško je reći, no jedno je sigurno: saznat ćemo to preko Youtubea.

Jelena Skendžić
Foto: Instagram
Objavljeno: 13.01.2015. u 15:50

IZ RUBRIKE

vrh stranice
p p