VIJESTI

Želite li isprobati kozmetiku prije kupnje? Sada to možete!

Pretplatite se na kutiju iznenađenja i uživajte svaki mjesec u novitetima
tester
Ukoliko još niste čuli za Tester, pripremite se na novost u svijetu kozmetike. To je koncept prilikom kojeg vas svaki mjesec marljivi tim Testera može iznenaditi probranim kozmetičkim poslasticama. Dobro ste naslutili: radi se beauty boxu, odnosno beauty kutiji na koju se možete pretplatiti, pa će vam na kućnu adresu svaki mjesec stići set proizvoda raznih brendova koje možete isprobati u vlastitom domu. O ovome novitetu na hrvatskom kozmetičkom tržištu popričali smo s Ivanom Blažoti, osnivačicom Testera.

"Kako godinama pratim stranu online beauty scenu i sudjelujem u stvaranju iste na regionalnoj razini, još prije nekoliko godina sam se upoznala s ovim konceptom, koji mi se učinio vrlo zanimljivim. Pratila sam razvoj situacije u inozemstvu i u glavi slagala koncept prilagođen našem tržištu. Kada sam vidjela da se i među našim zaljubljenicama u kozmetiku počeo javljati interes za nešto slično, odlučila sam prezentirati koncept kozmetičkim tvrtkama i naišla na velik interes s njihove strane. Tvrtke traže nove, inovativne kanale oglašavanja svojih proizvoda, a žene žele isprobati proizvode prije nego ih kupe, a ja sam svoju ulogu vidjela u povezivanju ta dva svijeta. I tako je nastao Tester", rekla je Ivana.
 
ivana blazotiIvana Blažoti  
  
Pa ipak, iza planiranja ovog projekta i njegove realizacije stoji dugačak put kojeg nije uvijek bilo jednostavno premostiti, no Ivanina je upornost rezultirala plodom.

"Nakon osnivanja tvrtke slijedio je višemjesečni razvoj weba i brojni sastanci s predstavnicima kozmetičkih tvrtki. Koncept weba i korisničko iskustvo koje želim sam osmislila sama, a moje ideje je u djelo pretočio Gauss development, samozatajan tim vrhunskih developera iz Osijeka. Nakon toga uslijedili su sastanci s tiskarama i kurirskim tvrtkama, jer smo željeli da iskustvo zaprimanja Tester boxa bude savršeno, od početka do kraja. Zadnji korak bila je strategija nastupa na društvenim mrežama. Kao primarne odabrali smo YouTube i Instagram, čija popularnost vrtoglavo raste proteklih nekoliko godina, posebno u beauty sceni", poručila je.

Naravno, zanimalo nas je i na koji točno način svaka od nas može doći do svojeg beauty boxa.

"Vrlo jednostavno. Odeš na Tester web, registriraš se i popuniš anketu od 10-ak pitanja koja služi personalizaciji boxa. Zatim odabereš plan pretplate i čekaš petnaesti dan sljedećeg mjeseca, kada Tester box s pet kozmetičkih noviteta stiže na tvoj prag. Čar je u iščekivanju, jer su sadržaj i dizajn boxa do trenutka zaprimanja tajna. Nakon što isprobaš proizvode, na Tester webu ih možeš recenzirati, kupiti u punoj veličini ili pogledati savjete za njihovo korištenje u obliku video tutoriala na Tester blogu. Sve tvoje aktivnosti na Tester webu se nagrađuju bodovima vjernosti koje koristiš kao popuste na kupovinu"
, jednostavan je sustav naručivanja objasnila osnivačica Testera.
  
ivana blazoti 
Kakvu specifičnost Tester točno nudi korisnicama? Ivana naglašava upravo kako je to mogućnost da svaka od nas samostalno isproba beauty novitete i donese odluku želi li u određeni proizvod investirati novac:

"Žene više ne vjeruju reklamama, a i objektivnost recenzija pojedinaca se sve više dovodi u pitanje. Tester box im omogućuje da dojmove o proizvodu stvore same te se na temelju tog odluče na eventualnu kupovinu pune veličine. Isto tako, imaju mogućnost isprobati kozmetičke novitete bez da imaju svoj blog ili YouTube kanal. A tu je i slatko iščekivanje iz mjeseca u mjesec. Tester box kao kanal promocije svojih kozmetičkih noviteta zasad su odabrali Nivea, Avon, Kozmo, Avene, Roc, Novexpert, AlpStories, Essence, Apivita, neoViderm, Amika, Uriage, Ducray, SVR, Subrina professional, Nicole, ali i brendovi koji su novi na tržištu na koje su se odlučili plasirati upravo kroz Tester box, poput Aure ili Mizona."

Za kraj, zanimalo nas je i gdje Ivana vidi Tester u budućnosti. Premda je on nova platforma koja je tek u povojima, Testeru kao nečem originalnom i novom na hrvatskom tržištu želimo još mnogo zainteresiranih pretplatnica.

"Željela bih da Tester postane najveća beauty platforma u regiji, centralno mjesto okupljanja zaljubljenica u kozmetičke novitete. Ideja je proširiti koncept i na neka druga područja te plasirati i vlastite proizvode kroz box i webshop. Mogućnosti su neograničene", na kraju je istaknula Ivana.

Jelena Skendžić
Foto: Tester PR

Objavljeno: 15.12.2015. u 15:12

VIDEO

VEZANE VIJESTI

IZ RUBRIKE

vrh stranice
p p