VIJESTI

Želite li vretenaste mišiće nogu? Evo rješenja!

Pilatesom do vretenastih mišića
skin 
Dok god imamo višak masnih naslaga na bilo kojem dijelu tijela, ne možemo postići izgled vitkih, duguljastih mišića - to je valjda svima jasno. No, ponekad čak i kad smo u formi i imamo mali postotak masnog potkožnog tkiva, naši mišići nemaju željeni vretenasti oblik.

Da se razumijemo - u činjenici da nemate duguljaste mišiće nema apsolutno ništa loše. Svako fit tijelo je lijepo zato što je čvrsto, okretno i snažno. Ipak, ako se već bavite sportom, svakodnevno odvajate vrijeme za rad na svojoj fizionomiji i regulirate svoju prehranu, zašto ne biste imali fit tijelo kako priželjkujete?

Rješenje je pilates. Pilates kao disciplinu je u ranom 20. stoljeću izumio Nijemac Joseph Pilates, a cilj ovog načina vježbanja je uspostaviti savršenu kontrolu na svojim tijelom kroz jačanje mišića korištenjem otpora vlastitog tijela. Procjenjuje se da se pilatesom danas bavi čak 11 milijuna ljudi, što ovaj način oblikovanja tijela čini izrazito popularnom disciplinom - i to ne bez razloga.
  
body
  
Pilates zahtijeva kontrolu, koncentraciju, preciznost pokreta. Disanje je kontrolirano, a svi pokreti izvode se koristeći stegnute trbušne mišiće koji služe kao tzv. powerhouse - centar tijela koji, ako je jak, pruža temelj i osovinu svih pokreta u pilatesu.

Cassey Ho s Youtube kanala Blogilates pripremila je 5 vježbi koje provjereno stanjuju bedra i oblikuju čitav donji dio tijela, a utemeljene su na pilates principima. Video pogledajte ovdje:
 
 
J. S.
Foto: Pinterest
Objavljeno: 08.05.2015. u 10:49

VIDEO

IZ RUBRIKE

vrh stranice
p p