VIJESTI

Žene u reklamama kroz 20. stoljeće

Suvremene reklame kao odraz seksualne liberalizacije?
jeanscommercial
 
Jučer, 10. travnja, u njujorškoj je Jack Shainman galeriji otvorena izložba umjetnika Hanka Willisa Thomasa, naziva Unbranded: A Century of White Women, 1915. – 2015., koja snažno progovara o problemu seksualizacije žena u mainstream medijima i reklamnom sadržaju.

Kao što samo ime sugerira, izložba prati način doživljavanja i prezentacije ženskog tijela kroz desetljeća prošlog stoljeća, odnosno bavi se društveno prihvatljivim dosezima seksualizacije ženskog tijela. Danas ljudi doživljavaju žensku seksualnu slobodu kao stvar osobnog izbora, no ideje koje stoje iza reklamnog sadržaja i reprezentiraju modernu ženskost, daleko su od progresivnih i libealiziranih tendencija.
ad
 
Žena je i dalje prikazana u submisivnom i podređenom položaju, kao seksualni objekt, neprestano zabriuta za vlastiti fizički izgled, i izmještena izvan pozicije moći - na što upozorava i sami autor izložbe.

“Suvremene vrijednosti koje vidimo kao liberalne i slobodoumne mogle bi biti u sljedećoj generaciji protumačene kao problematične”, poručio je Thomas.
 
1920.
woman 
1930.
woman
1940.
woman 
1950.
ad

1960.
ad
  
1970.
ad  
1980.
ad
 
2000.
ad
J. S.
Foto: Jack Shainman Gallery, PR
Objavljeno: 11.04.2015. u 10:00

VIDEO

IZ RUBRIKE

vrh stranice
p p