GREEN

Bottega Veneta torbice sada možete uvijek besplatno dati na popravak!

Sjajne vijesti koje vode ka još većoj održivosti!

Pitanje modne održivosti goruće je već nekoliko godina, a sve veća woke kultura, kao i problemi s kojima se neprestano susrećemo, a produkt su neetičnih proizvodnih procesa modne industrije, vodeće svjetske brendova ‘tjeraju’ na nešto drugačije poslovanje. Masovna proizvodnja, a samim time i potražnja, uzela je maha, stoga su inicijative koje spomenute čimbenike minimaliziraju itekako dobrodošle.

Za high end komade uvijek se kaže kako su ‘dobar ulov’ u koji se isplati uložiti te iako to jest tako, to ne znači da se i u ovom modnom sektoru ne događa problem prekomjerne kupnje. Bottega Veneta jedan je od vodećih dizajnerskih brendova koji uživa veliku popularnost, a činjenica da su određeni komadi, uglavnom modni dodatci, vrlo često rasprodani, potvrđuje tezu o tome kako se i dizajnerski komadi jednostavno gomilaju u ormarima trendsetterica. Dizajnerski ulovi nerijetko uživaju status kultnih, a Bottega torbe definitivno idu u tom smjeru, stoga oni koji si to mogu priuštiti, kupuju svaki novi model iako im u suštini zapravo i ne treba te je zapravo riječ o trendu koji se želi poprati radi tek nekoliko nošenja.

Vjerojatno iz tog razloga, Bottega Veneta uvodi sjajnu novu opciju, a to je mogućnost doživotnog besplatnog popravka torbi. O čemu se točno radi? Počevši s 1.11. svaka Bottega Veneta torba imat će Certificate of Craft certifikat koji je zapravo doživotna garancija s kojom uvijek možete svoj model poslati na popravak. Cilj ove usluge je umanjiti sumanutu kupnju i trendi dizajnerske komade pozicionirati kao klasike koji se nose dugi niz godina, ali i daju u nasljeđe. Leo Rongone, CEO brenda, također je istaknuo kako je jedan od ciljeva dugoročna usluga kupcima te očuvanje proizvoda, a s obzirom na to da ovu mogućnost nudi tek nekoliko brendova, Bottega Veneta oduševila je potezom koji će u praksi sigurno polučiti sjajne rezultat, a nadamo se potaknuti i druge brnedove da se okrenu ovakvom modelu poslovanja kada je riječ o komunikaciji s kupcima, ali i pogledu na modu!

Foto: Instagram
Objavljeno: 28.10.2022. u 15:59

IZ RUBRIKE

vrh stranice
p p