GREEN

Znate li što je osobna biljko-brada?

Genijalna suradnja koja inspirira na pozitivne, green promjene!

Inspirirani sestrinskim portalom Green.hr-om, svoje čitatelje nastojimo svakodnevno osvijestiti o stvarima koje se oko nas događaju te koje direktno utječu na kvalitetu našeg života s green aspekta. Kao portal koji se i dalje percipira kroz prizmu mode, ta dva naizgled oprečna svijeta nastojimo spojiti praktičnim savjetima o održivosti i odgovornoj kupovini, a sjajan primjer toga je i hvale vrijedna aktivacija u obliku bogatog FHR X Green.hr boxa koji je osvojio društvene mreže! Riječ je o goodie boxu u kojem su se nalazile sve one green sitnice koje su pravi dokaz kako mijenjanje navika nije nemoguća misija, već da svatko od nas može napraviti malene promjene u svojoj rutini koje će se pozitivno odraziti na prirodu koja nas okružuje!

Svoj doprinos ovoj sjajnoj aktivaciji pružio je i poznati brend Philips kroz suradnju s Biljkoborcima, a gdje smo imali priliku uživati u osobnoj biljko-bradi s posebnom porukom. Tako se na simpatičan način poslala poruka da je i bradama potrebna naša puna pažnja kako bi ona bila uredna i lijepog izgleda, baš kao što je to slučaj i sa samim biljkama. Također, ovakva suradnja sasvim je logičan korak ovog poznatog brenda koji je proglašen drugom tvrtkom na svijetu po održivom razvoju i brizi za okoliš!

Tako je prošle godine The Wall Street Journal objavio novu ljestvicu koja ima za cilj dati sveobuhvatan pregled na temelju podataka o najodrživijim tvrtkama na svijetu. Od 100 tvrtki, Philips je zauzeo impresivno drugo mjesto na ljestvici:Kao vodeća tvrtka za zdravstvenu tehnologiju, naša je svrha poboljšati zdravlje ljudi i dobrobit kroz smislene inovacije, čime ćemo pozitivno utjecati na 2,5 milijardi života godišnje do 2030. Cilj nam je odgovorno i održivo razvijati tvrtku Philips te stoga kontinuirano postavljamo izazove za okolišne i društvene ciljeve te težimo najvišim standardima upravljanja. Odgovorno djelovanje prema planetu i društvu neizostavan je dio našeg poslovanja. Uvjeren sam da je to najbolji način da stvorimo superiornu, dugotrajnu vrijednost za više dionika tvrtke Philips.” izjavio je Frans van Houten-a, CEO Philipsa.

Zanimljiv je podatak taj da upravo brend Philips reciklira 90% otpada od proizvodnje, kao i taj da je u 2020. godini prodano više od 30 000 obnovljenih proizvoda te iskorišteno 1930 tona reciklirane plastike. Primjerice, kada koristite Philips aparat za brijanje, njegova ambalaža izrađena je od recikliranog papira ili obnovljivih izvora. Tako svi brijači aparati imaju i ekološku putovnicu, dok su oštrice proizvedene uz pomoć 100% obnovljive električne energije.

 Iako se o problemu klimatskih promjena govori već nekoliko godina te su znanstvenici na iste upozoravali valjda od kada znamo za sebe, izrazito visoke temperature ovih su dana budni podsjetnik da već sada kasnimo s nešto odgovornijim tretmanom prema prirodi koja nas okružuje. Jadransko more nikada nije bilo toplije, a svakodnevno funkcioniranje na temperaturi koja premašuje 40 stupnjeva Celzijusa očiti su pokazatelji da je promjena potrebna odmah te da ista treba polaziti i od nas samih...

Osim što je važno promijeniti način na koji tretiramo prirodu oko sebe te usaditi u svakodnevnu rutinu neke nove, zelene navike koje su nježne prema okolišu, jednaki primjer bi trebali slijediti i najveći zagađivači današnjice, a to su modna i beauty industrija. Sustainability je postao imperativ u baš svim industrijama, pa tako sve veći broj brendova razvija strategije kako pomiriti funkcioniranje proizvoda, očekivanja kupaca i zahtjeve samog okoliša.

Sudeći prema aktualnoj situaciji u svijetu pred nama je trnovit put promjene, no zajedničkim snagama one ipak nisu nedostižne!  

Foto: PR
Objavljeno: 03.08.2022. u 09:02
Tagovi: Philips, brada

IZ RUBRIKE

vrh stranice
p p