FILM I TEATAR

Park Maksimir u subotu postaje ljetno kino koje će prikazivati kultne hrvatske filmove!

Festival ''Tko pjeva zlo ne misli'' za 50. obljetnicu istoimenog filma

U subotu 27. lipnja na Vidikovcu u Maksimiru održava se velika 50. obljetnica filma TKO PJEVA ZLO NE MISLI. Velika proslava dogodit će se u okviru istoimenog festivala koji se odvija četvrtu godinu za redom.

Festival kojim se, osim filma, prisjećamo se i glazbe, mode i stila predratnog razdoblja Zagreba započinje programom Kulturno umjetničkog društva Preporod u 16 sati. Nakon toga, legendarni DJ Robert Mareković puštat će glazbu 40-ih i 60-ih godina prošlog stoljeća uz koju će nastupiti plesna škola „Back to Swing“, kojoj je ovo i završni nastup sezone. A od 19 sati očekuje nas i nastup najboljeg hrvatskog vintage benda Swingers. Od 21 sat slijedi, svakako najočekivaniji dio programa – projekcija filma.

Jedan od najgledanijih hrvatskih filmova u povijesti, djelo je redatelja i scenarista Kreše Golika, a kroz priču o obitelji Šafranek i njihovu svakodnevnicu donosi nam zagrebački život 30-ih godina. Sve ljubitelje filma uskoro će razveseliti i serija „Dnevnik velikog Perice“, čija se radnja odvija tridesetak godina nakon radnje filma. Ovih dana serija se snima i na lokaciji Vidikovca, a kao posebne goste na festivalu, očekujemo glumce iz nove serije i već tradicionalno, Mirjanu Bohanec Vidović.

Robert Mareković i Tomo Ricov

Mirjana Bohanec Vidović

Svake godine na livadi se za projekciju filma traži mjesto više, ove godine uz poštivanje svih epidemioloških mjera, da bismo uz idealnu scenografiju, hranu i piće, pratili glavne likove – gospona Fulira, malog Pericu, Anu i ostale poznate uloge. Happy Camper za koji su se pobrinuli Nekić Trucks osigurat će nam Šprajcere - posebno osmišljene vinske koktele za ovo događanje. Pa ako, na primjer, volite okus mente, preporučujemo Mojito gembač za Franju, a naša preporuka je i Tropski gembač kod Žnidaršića.

Projekcijom hrvatskog kultnog filma započet će i ovogodišnje izdanje Luftanja na Maksimiru, projektom kojim ćemo u vrućim ljetnim večerima uživati u filmskim projekcijama i glazbenim događanjima. Posjetite Vidikovac i ovaj vikend provedite u starozagrebačkom štihu!

Objavljeno: 24.06.2020. u 10:37

IZ RUBRIKE

vrh stranice