DIZAJN I ARHITEKTURA

Plakati koje ćete poželjeti u svom interijeru

Intervju: Makoland

Volimo kreativne hrvatske priče koje u kratkom roku postignu veliki uspjeh i postanu vruća roba na društvenim mrežama… Jednu takvu priču pokrenula je Martina Palić, poznata blogerica koju sigurno pratite na Instagramu na profilu @mako.hr. Martina je nedavno svojim pratiteljima predstavila svoj novi projekt - brend Makoland, a mi smo odmah uskočili s par pitanja kako bismo iz prve ruke saznali o čemu se točno radi! Sve detalje o novom brendu čiji će plakati zasigurno krasiti brojne chic interijere, saznajte u našem malom razgovoru…


Tko se krije iza Makoland brenda?

Makoland je moj brand, ali glavni partner je, naravno, muž. Pravnica i ekonomist stalno zaposleni u nekoj drugoj priči, čini se, dobar su tim.
 
Kako si došla na ideju da napraviš plakate s personaliziranim mjesecom, takozvani Moonprint?


Ideja je nastala jer sam pripremala veću sliku za spavaću sobu iznad kreveta i odlučila se za motiv mjeseca jer je jednostavno, a opet lijepo. Kako ima hrpa različitih slika na izbor nisam se mogla odlučiti pa sam se sjetila da bi bilo lijepo staviti iznad kreveta mjesec koji nas je gledao na dan našeg vjenčanja. Kako takvo što nisam mogla naći u hrvatskim trgovinama, krenula sam na izradu sama.


 
Kako cijela stvar zapravo funkcionira? Ako sam dobro shvatila poster prikazuje kako je izgledao ili će izgledati mjesec na važan datum naručitelja?


Tako je, poster se temelji na prikazu mjeseca kako je izgledao ili kako će izgledati na neki nama važan datum. Volim reći da je to mjesec koji nas je gledao taj dan i s nama stvorio tu lijepu uspomenu, pa tako s njegovom slikom na zidu možemo imati vizualni, a opet nekako skriven trag te uspomene.

Koje su sve mogućnosti personalizacije? Vidjela sam da je moguće naručiti jedan mjesec, no i više njih na istom plakatu…

Moonprintevi su osmišljeni da budu vrlo jednostavni pa se tako kombinacija slike mjeseca i teksta lako uklope u bilo koji interijer, a i lako ih je odabrati i za poklon nekome čiji interijer niste vidjeli ili čiji ukus ne poznajete dovoljno. Na svakom Moonprintu može biti jedan ili više mjeseca, a dodatno ga personaliziramo s imenom/ima, prezimenom/ima, inicijalima, citatima, riječima pjesama i sl. koji se uklapaju u uspomenu koju spremamo u Moonprint. 


 
Kome su namijenjeni Moonprint plakati? Tko su najčešći kupci? Za koje prigode ih naručuju?


Moonprint je namijenjen svakome jer baš svi imamo lijepe uspomene koje treba čuvati. Iako najviše narudžbi imamo za rođenje djeteta i vjenčanja, jako me vesele narudžbe za uspomenu na neke manje uobičajene dane, poput dana otvaranja obiteljskog biznisa, dana prvog poljupca, dana kad je dijete prohodalo i sl. S obzirom na to da je Moonprint primarno dekorativni predmet mnogi ga naručuju i bez neke posebne prigode, samo kao ukras za vlastiti dom. S druge strane, kad ljudi naručuju Moonprint na poklon tad je najčešće Moonprint poklon za vjenčanje, krstitke, useljenje…

Dolaze li u više dimenzija i kako se kreću cijene?

Standardne dimenzije su 21x30, 30x40, 40x50 i 50x70, no uvijek rado izađemo u susret i pripremimo neke druge custom dimenzije koje kupac zaželi. Kako cijena ovisi o dimenziji kupac mora prvo odabrati veličinu svog Moonprinta, no cijene postera bez okvira se kreću cca od 100 do 300 kn.


 
Smatraš li da društvene mreže danas uvelike olakšavaju promociju brendovima? Koliko su one tebi bitne?

Kao stalni korisnik društvenih mreža možda nisam dovoljno objektivna, no svakako smatram da su iste dobrodošao kanal promocije jer su često znatno povoljnija zamjena klasičnim kanalima promidžbe, a pronalazak i utjecaj na željenu publiku može biti čak i jednostavnije i preciznije od nje. Kako sam vrlo vizualan tip, fotografije na Instagramu često mi budu jači poticaj na kupnju nekog proizvoda nego reklame u novinama, na TV-u i sl.
 
Iako svi bježimo od tog termina, mogu reći da si influencer, jel da? Na Instagramu brojiš preko 24 tisuća pratitelja koji svakodnevno s velikim nestrpljenjem iščekuju svaku novu objavu, bila ona vezana uz interijer ili neki dobar DIY… Koliko ti je @mako.hr profil pomogao u promociji i razvijanju Makoland brenda?

Kako je MAKO prije svega moj privatni profil na kojem dijelim svoju svakodnevicu mislim da mi je pomogao prvenstveno i najviše jer moji pratitelji vide da sve što nudim ili ću nuditi u budućnosti kroz Makoland je ono što i sama stvaram za sebe i svoj dom. Vjerujem da takva prirodnija prezentacija proizvoda daje kupcu jasnu predodžbu kako to može izgledati i u njegovom domu za razliku od klasičnih reklama i salona gdje je teško steći dojam kako te stvari izgledaju u ‘normalnom’ domu bez reflektora.


 
Pretpostavljam da je Makoland brend bio neki logičan slijed bloganja i influensanja? U svijetu brojni blogeri pokreću zanimljive brendove i razvijaju se, no kod nas to baš i nije česta pojava… Kako to komentiraš?

Ne znam ima li direktne veze općenito bloganje i pokretanje brendova, ali ako govorimo o DIY blogerima, mislim da je to zbilja sasvim logičan smjer jer se radi o ljudima koji stalno nešto novo smišljaju i izrađuju. Iz mog iskustva,nakon što ti svi kod svakog DIY projekta krenu s ‘Daj napravi i meni’ ideja o pokretanju nečeg svojeg ti se mora nametnuti. Slažem se da u Hrvatskoj ima dosta manje brendova koje pokreću blogeri, ali vidim da se to mijenja iz dana u dan i moram priznati da me strašno veseli kreativa koja iz tog izlazi.
 
Surađuješ li s blogerima i influencerima? Smatraš li da takve suradnje pomažu u razvoju brenda?

Kako smo tek krenuli još nismo ni stigli pokrenuti suradnje, ali nekim sam blogericama, s kojima sam i inače u kontaktu, već ranije predstavila ideju da čujem njihovo mišljenje tako da će do suradnje doći sigurno. Mislim da suradnje s blogerima kojima se ideja koja stoji iza ove moje priče zbilja svidjela može puno pomoći jer opet pokazuje jednu osobnu notu u svakom Moonprintu, a to želim što je više isticati.


 
Planiraš li proširiti asortiman? Koji su planovi za budućnost?

Apsolutno! Ideja ima na pretek, no muž inzistira da svaku dobro razradim i pustim u pogon prije nego otvorim sljedeću. Zato sada moram prvo dobro uhodati priču s posterima kako bih čim prije mogla krenuti s drugom idejom. Planovi su veliki, ali držim se kod svega iste ideje - biti će osobno, personalizirano i kupac će uvijek moći sudjelovati u izradi.

Foto: @makoland.hr

Objavljeno: 27.05.2019. u 09:46

VIDEO

VEZANE VIJESTI

IZ RUBRIKE

vrh stranice
p p