DIZAJN I ARHITEKTURA

Pronašli smo najljepše rokovnike koje je moguće i personalizirati!

Intervju: Kristina Meštrović/Studio Letter

Vjerujemo da nije potrebno dodatno isticati kako živimo digitalizaciju i određene procese već odavno radimo isključivo na taj način, no ipak, iznimke i dalje postoje. Tako su rokovnici, odnosno planeri, ‘preživjeli’ dominaciju tastatura te su i dalje rado viđen gost na radnim stolovima, a u potrazi za idealnim primjerkom, otkrili smo divan domaći brend Studio Letter. Studio Letter rokovnici su savršenstvo minimalizma, tako nenametljivi, a itekako posebni, stoga kako bismo saznali nešto više o ovom sjajnom novom brendu, porazgovarali s njegovom osnivačicom - Kristinom Meštrović!

Tko se krije iza brenda Studio Letter?

Iza brenda Studio Letter stoji Kristina Meštrović, ekonomistica po struci. Oduvijek sam znala da ću sama pokrenuti posao, čak je i moj diplomski rad bio na temu malog i srednjeg poduzetništva u Hrvatskoj jer sam željela istražiti tu temu malo dublje. Učeći o grafičkom dizajnu, zaljubljujem se u mogućnosti koje mi pruža, budući da sam htjela biti sama u kontroli svega što uključuje stvaranje dizajna i prenošenja ideje u stvarnost. Ono što nisam znala je koliko će mi vremena oduzeti proces u samim početcima, stajanja u mjestu radi nekih nelogičnosti našeg sustava, pronalaska kvalitetnih dobavljača i komunikacije da bi došli do finalnog outputa, ali gledam na to kao na učenje i iskustvo koje svatko tko pokreće svoj posao mora proći.




Što te je inspiriralo da pokreneš brend i gdje crpiš kreativnu energiju?

Studio Letter je nastao iz ljubavi prema pisanju, detaljima i dizajnu. Ideja je došla iz osobne potrebe i želje za minimalističnim rokovnikom, volim pisati, volim jednostavno, neutralno i pomalo rustikalno, ali s modernim detaljima. Nisam mogla pronaći na tržištu baš takav proizvod i tako je krenulo istraživanje i pokretanje svega. Studio Letter je mjesto u kojem ideje i estetika reflektiraju mene i moram priznati da za kreativni dio nemam neku posebnu formulu, nudim i radim proizvode i dizajn kojima sam prirodno privučena, koji odražavaju moj ukus, tako da cijeli koncept dolazi prirodno, ali isto tako pratim povratne reakcije i želje kupaca. U svakom slučaju, svaki aspekt posla, od administracije, marketinga i odgovaranja na mailove i poruke je jako bitan i zasada puno vremena ide na to, ali organizacijom se trudim održati ravnotežu tako da uživam u kreativnom dijelu koji mi je najdraži.

Iako danas uglavnom koristimo sve benefite tehnologije, primijetila sam da su planeri i dalje vrlo tražen ‘fizički’ komad. Kako to komentiraš?

Istina. Ironično, što nam je tehnologija dostupnija u svim sferama života i čini ga lakšim, toliko nam je sve veća potreba za isključivanjem od iste. Uz toliko aplikacija, bar meni osobno, niti jedna ne može zamijeniti papir. Pisanje nas prisili da usporimo od pretjerane stimulacije online svijeta, razbistrimo se, organiziramo i mislim da pisanjem informacija bolje ‘’sjedne’’ i usidri se u nama. Općenito, dosta ljudi zapamti samo kada fizički zapiše na papir, a danas je na tržištu dosta opcija planera, rokovnika i bilježnica te se uistinu može pronaći nešto za svačiji ukus.

Opiši nam ukratko kreativni proces izrade jednog planera?


Svaki rokovnik se dizajnira isključivo po narudžbi. U kreativnom procesu izrade dizajna sudjelujem skupa s kupcem od početka do kraja. Budući da se prati estetika brenda, minimalizam dizajna, u ponudi su crna i tamno zelena boja i dva fonta te se prvo kreće od toga. Nakon što kupac odabere boju i font, dolazimo do natpisa i prije samog tiskanja još jednom provjerimo skupa finalni dizajn. Također, u ponudi su i već pripremljeni natpisi koje kupci mogu odabrati, npr. dnevnik vjenčanja, dnevnih zahvalnosti itd. Svaki rokovnik se ručno tiska i pažljivo pakira kako bi savršen došao do kupca.

Tvoji rokovnici su jednim dijelom načinjeni od lana. Koliko ti je bitno korištenje održivih materijala prilikom rada, ali i koliko je takve materijale izazovno nabaviti?

Tako je, korice rokovnika su od lana koji daje taj pomalo boho, rustikalan stil i bilo je doista izazovno pronaći dobavljače koji mi mogu to izraditi. Što se tiče održivosti, bitna mi je te sam željela prirodne materijale koji i lijepo izgledaju. Generalno nastojim ponuditi proizvode koje kupci neće nakon kratkog korištenja baciti, isto tako svi budući proizvodi koji su u planu će se moći koristiti na više načina. Moramo priznati da je danas održivost jedna od stavki kojoj se i kupci i brendovi sve više okreću, zadnjih godina se profilirala kao doista moguć koncept te samim time nije teško kao prije naći materijale i dobavljače, međutim imamo puno prostora za rast i razvoj.


Ono što se publici vjerujem posebno sviđa je i mogućnost personalizacije rokovnika. Što je sve moguće napraviti po želji?

Upravo tako, monogram journal je bestseller. Personalizacija inicijalima na rokovnike je i moj najdraži dio, taj osobni touch koji daje neki posebniji osjećaj. Idealan je za poklanjanje, budući da su personalizirani pokloni zaista znak pažljivosti te se rokovnici u tom slučaju personaliziraju najdražim stihovima, nekom motivirajućom porukom ili inicijalima, uz to, u dogovoru s kupcem, napišemo i čestitku te su povratne reakcije jako lijepe.

Otkrij nam planove za budućnost? Imaš li u vidu proširenje asortimana?

Trenutno dogovaram suradnje s par concept store-ova na našoj obali što me veseli, ali ideje za buduće proizvode imam, dvije su trenutno u realizaciji i dogovorima s dobavljačima te bi trebali na jesen izaći u prodaju, prateći stil brenda i upotrebu prirodnih materijala, tako da u svakom slučaju će biti noviteta ove jeseni!

Foto: Privatni album, Ana Jurić (naslovna fotografija)
Objavljeno: 20.05.2022. u 11:43

IZ RUBRIKE

vrh stranice
p p