DIZAJN I ARHITEKTURA

Pronašli smo najslađe personalizirane rokovnike, planere vjenčanja i dekoracije koje će svako slavlje učiniti mrvicu boljim

Postanite mrvicu organiziraniji uz pomoć šarmantnog uredskog pribora!

Početak godine najčešći je period kada se trudimo što više i uspješnije organizirati svoju godinu, no sada smo više no ikad svjesni da ipak neke stvari ne možemo imati pod svojom kontrolom. Iako prvu polovicu tekuće godine teško da riječima možemo opisati, ponovno vraćanje svakodnevnoj rutini sasvim je dovoljan poticaj da svoje dane što bolje organiziramo te sve obaveze, kojih je sada na pretek, uspješno privedemo kraju, a kako drugačije, nego planerom koji je pravi odraz naše osobnosti! Također brojne otkazane prigode, poput vjenčanja, ponovno su aktualne, stoga zašto si ne olakšati pripremu ovog ili nekog drugog važnog slavlja na nešto posebniji, personalizirani način?

Uredski pribor, kao i razni rekviziti za zabavu mrvicu su posebniji ako nose naš osobni pečat, a upravo to nudi brend Paper & Stuff, a iza kojeg stoji Ivana Vokal. Iako je cijela priča počela kao studentski hobi, ljubav prema grafičkom dizajnu bila je dovoljna da se ovaj hobi pretvori u pravi posao kojim se danas bavi, a kako je zapravo počela cijela priča, kao i nešto više o samoj ponudi brenda, otkrijte u nastavku!

Paper & Stuff relativno je mladi brend koji u svojoj ponudi ima sve što možemo zapravo i zamisliti, od personaliziranih planera i rokovnika, pa sve do razno raznih dekoracija. Tko stoji iza ovog brenda i kako je uopće započela cijela njegova realizacija?

Paper & Stuff je mladi brend nastao iz ljubavi prema personaliziranim proizvodima, posebno prema slatkim i funkcionalnim planerima i rokovnicima. Iza brenda stojim ja koja sam glavni kreativac i vlasnik firme, a sve moje ideje realizira obiteljski print studio D.R.I.M. d.o.o. Prvi osmišljen proizvod bio je studentski planer i to još 2013-te , a koji je nastao iz moje potrebe za posebnim i originalnim planerom koji će sadržavati sve kategorije potrebne za moje tada studentske obaveze. Malo po malo, rastući i razvijajući se, osluškivali smo želje klijentica i tako su nastajali novi proizvodi.

Danas se u našem asortimanu mogu pronaći planeri s preko 5 različitih unutrašnjosti i svih mogućih formata, dnevnici vjenčanja, fotoknjige, party dekoracija, pozivnice za vjenčanja, majice, torbe, poklon paketi... Iznimno sam ponosna što mogu reći da sam svoj studentski hobi i ljubav prema grafičkom dizajnu, uspjela pretvoriti u posao kojim se danas bavim.



Budući da u svom asortimanu imate zaista raznoliku ponudu, što biste izdvojili kao najatraktivnije? Što se zapravo najviše naručuje?

Koliko god volim sve novitete koje izađu iz našeg malog studia, ipak bih izdvojila planer kao 'glavnu zvijezdu' među proizvodima. Krenuli smo s izradom i osmišljavanjem funkcionalnih planera, tako da se nekako najviše radujem jeseni kada kreće njihova 'sezona'. Za svaku se novu sezonu trudimo usavršiti koncept i osmisliti razne varijante planera, kako bi svaka klijentica (ali i tvrtka) mogla pronaći idealan za raznorazne svakodnevne obaveze.



Kako izgleda sam proces kreiranja proizvoda i koliko je potrebno vremena da se isti isporuči?

Mislim da sve mi razumijemo koliko je teško dugo iščekivati dostavu naručenog omiljenog komada odjeće ili cipela, tako da se trudimo i u svome poslu, period između narudžbe i isporuke svesti na minimum. Tako ćete naručeni originalan personalizirani proizvod u čijem osmišljavanju sudjelujete od prvog koraka, moći preuzeti već za 2-3 radna dana.



Po čemu su vaši proizvodi drugačiji od drugih brendova koji u svojoj ponudi imaju uredski pribor i poklone? Što biste istaknuli kao svoju posebnost?

Ono po čemu se razlikujemo i u čemu smo našli svoje sigurno mjesto na tržištu jest upravo mogućnost personalizacije svakog proizvoda. Volim činjenicu što klijentica kod nas može od prvog koraka (ideje) sudjelovati u procesu izrade svog originalnog proizvoda i tako u konačnici pokloniti sebi ili dragog osobi savršen poklon, a može birati doslovno sve: od formata planera, dizajna korica, natpisa na koricama do boje spirale i tipa unutrašnjosti. To vrijedi i za druge proizvode. Cijeli webshop je koncipiran tako da nudimo naše gotove dizajne i prijedloge za izgled proizvoda, no klijentica je na kraju krajeva ta koja će odrediti što ćemo i kako izraditi. Volim se uvijek našaliti da se kod nas planeri slažu kao što se slaže sendvič – biraš i korice i što će ići unutra.



Mislim da smo uspjeli zahvaljujući činjenici kako svaka klijentica voli biti dio kreativnog procesa, voli znati što i kako se radi, ali i svojim komentarima i kritikama dati nama mogućnost da u budućnosti napravimo još bolji proizvod. Tako smo prošle sezone izmijenili unutrašnjost i format studentskog planera jer su sudjelovanjem u anketi na Instagram profilu, pratiteljice mogle dati svoje sugestije, što im je od kategorija unutar planera potrebno, što nije... Na kraju krajeva, one su te koje će koristiti proizvode i njihova mišljenja su nam izuzetno bitna.



Kako je zapravo biti poduzetnica u Hrvatskoj i kako se cijela situacija s korona virusom odrazila na Vaše poslovanje?

Biti poduzetnica u Hrvatskoj je onako kako se ustvari postaviš. Mislim da ako si analizirao tržište, ako imaš dobar proizvod koji je ljudima potreban i ako bi i ti sam koristio taj proizvod, nema razloga da ne uspiješ. Pitanje je samo koliko će ti vremena trebati jer ono što ćeš uložiti, neće se vidjeti prvi dan. Mi razvijamo posao od 2013-te i tek sada je sve onako kako sam ja to zamišljala u početku. Treba vremena i ulaganja, ali ništa nije nemoguće. Pogotovo u vrijeme društvenih mreža.



Tijekom ovog perioda karantene, uspjela sam sa svojim timom zadržati pozitivu i nekako sam sama sebi govorila da će i to proći te da taj dan izlaska iz karantene želim dočekati spremna. Tako je upravo u izolaciji nastala naša nova kolekcija 'Savršen poklon' u kojoj smo predstavili nove dizajne korica planera, ali i našu prvu ljetnu kolekciju majica, platnenih i jutenih torbi te poklon paketa za djevojačke večeri ili bday partije. Prvih par dana je naravno bilo teško kao i svima jer smo se našli u novoj situaciji, ali pozitiva je ipak prevladala i sada mi je drago da je bilo tako.



Ono što sam znala jest da će ljudi uvijek kupovati poklone za drage osobe, da se neće prestati veseliti sitnicama kao što je onaj trenutak kada otvoriš novi planer i počneš ga ispunjavati najljepšim rukopisom ikada. To su neke stvari koje čine život slađim i htjela sam da našim proizvodima i dalje izmamimo osmijeh na lica ljudi koji će ih primiti u ruke. Nakon svega ovoga mislim da će definitivno isplivati na površinu oni brendovi koju su ulagali u webshopove i online prodaju. To smo osjetili i na svojoj koži jer nam je prodaja preko webshopa i dostava na kućnu adresu definitivno porasla.



Ono što je sada ključno jest naglašavati kako kod proizvodnje i pakiranja naručenog poduzimamo sve mjere zaštite, ali i ono što ljudi vole čuti jest da je proizvod kojeg su naručili, proizveden upravo u Hrvatskoj. Ponosni smo što možemo reći da su svi naši proizvodi proizvedeni u Hrvatskoj, a materijali za njihovu izradu su nabavljeni od hrvatskih dobavljača.

Kakvi su vam planovi za budućnost i imate li u planu širiti svoj asortiman?

Iako je ljetna kolekcija 'Savršen poklon' ugledala svjetlo dana tek prije par tjedana, ja sam već u mislima i idejama za jesen i radim na novoj kolekciji planera, rokovnika, dnevnika, blokova i ostalog uredskog materijala. U ovom poslu uvijek ima prostora za proširenjem asortimana tako da će ga svakako i biti. Izuzetno sam ponosna što su nas prepoznale i velike tvrtke koje nas često angažiraju za izradu personaliziranih proizvoda u većim nakladama. Kada radite sa srcem i kada svaki proizvod radite kao da ga radite sami sebi- onda se to prepozna.

Planova uvijek ima, kreativnosti ne manjka, tako da s pozitivom gledam u budućnost i ne želim se osvrtati na, kod nekih negativnu sliku budućnosti. Nekako smo se uvijek vodili pozitivom i vrtjeli svoj film u glavi, a pošto nam se sviđa kako rastemo, tako će i ostati!

Objavljeno: 08.07.2020. u 14:52

IZ RUBRIKE

vrh stranice
p p