By Dorotea Paponja, 21.5.2023.
Splićanin Miljenko Dujić koji stoji iza brenda Uručak prošlog je mjeseca održao svoju prvu samostalnu izložbu glinenih rukotvorina koje osvajaju svojom originalnošću. Upečatljivi okviri, tanjur s uzorkom igre "Čovječe, ne ljuti se" i ukrasi nalik kultnom keksu "Domaćici" samo su neki od radova koji su privukli našu pozornost, a Miljenko nam kaže kako inspiraciju crpi iz svoje svakodnevice.
"Sve one predmete koje imam u svom domu, a pomalo su mi dosadni, pokušavam učiniti zanimljivijima. Tako su, primjerice, nastale posude za cvijeće u obliku zuba", kaže nam umjetnik. Po struci je programer, a keramika je njegov hobi koji je s vremenom prerastao u brend.
"Brend Uručak postoji već malo više od tri godine. Najprije je nastao Instagram profil, koji je trebao služiti objavljivanju mojih kreativnih izražaja - od papir mache, nekakvog crtanja s nećacima do radova od gline. Taman je tad nekako počela korona i to je postao moj način da se virtualno nastavim družiti s ljudima kroz neke kreativne projekte. S vremenom je glina prevladala jer sam se tu nekako najviše i pronašao. I nakon nekog vremena se pojavio i interes ljudi, radovi su im bili zanimljivi i htjeli su ih kupiti, i tako je malo po malo rastao brend", ispričao nam je Miljenko. Njegove radove možete istražiti na Instagram profilu Uručak, a mi smo izdvojili neke od njih koji su nas oduševili na prvu!
Objavljeno: 21.05.2023. u 08:58