LIFESTYLE

Dizajnerske vrećice se prodaju po sto kuna?!

Obične papirnate vrećice postaju hit na tržištu

Prema pisanju poznatog Wall Street Journal-a, papirnate vrećice u kojima iznosite stvari iz dućana postale su pravi hit.

Veliko istraživanje tržišta u Koreji otkrilo je zapanjujuće rezultate. Moderni su kupci, koji dizajnerske krpice kupuju bez previše razmišljanja i naprosto obožavaju sve što dolazi iz zapadnih zemalja, počeli trošiti velik novac na obične papirnate vrećice s logom. Nagli porast onih s natpisima Burberry, Cartier i Calvin Klein zabilježen je na području relativno bogate Južne Koreje i pojavljuje se kao obrazac u Kini, Japanu i ostalim dalekoistočnim zemljama.

Kada je novinar poznatog medija htio kupiti vrećicu preko interneta, ponuđač mu je rekao kako je cijena oko stotinjak kuna i kako se isplati uzeti ovakvu vrećicu. Navodni razlog - tvrdoća papira. No svima je jasno kako se radi o očitom snobizmu i kupovanju statusa koji se često može promatrati i na našim ulicama.

Potrošački svijet očito je dobio novu i relativno unosnu nišu...

M.B.

Photo: huffingtonpost

Objavljeno: 22.08.2011. u 12:38
Tagovi: Burberry, Trend

VIDEO

IZ RUBRIKE

vrh stranice
p p