DOGAĐANJA

Koja je budućnost influencer marketinga?

Diablog i ovog puta donosi zanimljivu i aktualnu temu!

Jedna od najzanimljivijih tema četvrtog izdanja konferencije Diablog bit će budućnost influencers marketinga. Na okruglom stolu pod nazivom "Zenit influencers marketinga" stand up komičar Ivan Šarić i influencerica Hana Rodić s ostalim će panelistima raspravljati o tome kako vide budućnost ove danas vrlo popularne komunikacijske discipline za koju se predviđa da će do 2022. biti vrijedna 15 milijardi dolara!

"Influencers marketing rapidno se razvio kod nas i u svijetu u zadnjih pet godina i naše je mišljenje da se trenutno nalazi na svom vrhuncu. Zato ćemo na Diablogu postaviti pitanje u kojem smjeru će se dalje razvijati, odnosno hoće li i u sljedećem razdoblju presudna biti kvantiteta, ili će sadržaj i autentičnost ubuduće biti presudni faktori u odgovoru na pitanje koji influenceri će opstati, a koji propasti." - izjavila je Marina Čulić Fischer, direktorica programa Diabloga.

Dušan Petrović

Lidija Lešić

Kako je iz svog utjecaja na društvenim mrežama sa samo 25 godina uspio razviti uspješan biznis sudionicima konferencije će u polusatnom predavanju objasniti poseban gost četvrtog Diabloga, srpski influencer Dušan Petrović. Dušan je jedan od najtraženijih modnih fotografa u regiji i vlasnik brenda POZITIF. Njemu će se na okruglom stolu pod nazivom "Kako iz utjecaja razviti biznis" pridružiti Hana Hadžiavdagić, voditeljica, novinarka i iznimno popularna influencerica koja je u svibnju ove godine lansirala vlastiti modni brend, te pravnica, modna influencerica i vlasnica brenda "My Choice" Lidija Lešić.

Kotizacije za četvrto izdanje Diabloga mogu se kupiti putem sustava Entrio.

Hana Rodić

Foto: PR
Objavljeno: 06.11.2019. u 15:27

VIDEO

IZ RUBRIKE

vrh stranice
p p