LIFESTYLE

Facebook uvodi novost koja bi mogla postati hit?

Videa nalik na Snapchat su u procesu testiranja
facebook
Prije nekoliko mjeseci Instagram je nonšalantno oteo glavnu funkciju Snapchata - videa i fotografije koje nestaju u roku od 24 sata, koji su u kratkom vremenu relativno dobro prihvaćeni od strane korisnika. Nakon Storiesa na popularnoj platformi za dijeljene fotografija (koja je u vlasništvu Facebooka), Facebook je, čini se, otišao korak dalje.

Šuška se da je najmoćnija društvena mreža, naime, odlučila uvesti Stories, ali pod imenom Messenger Day. Nova funkcija objavljivanja kratkih videa koji nestaju u roku 24 sata trenutno se testira u Poljskoj, a razlog tome jest znantno manja popularnost Snapchata u ovoj zemlji. Koristeći popularnost Messengera, Facebook želi prodrijeti do korisnika, a nova funkcija nevjerojatno podsjeća na Snapchat sa svim zabavnim filterima.

Facebook se još uvijek nije službeno oglasio po pitanju Messenger Dayja i nije poznato hoće li se funkcija proširiti na druge zemlje, stoga vrijedi pričekati i vidjeti kakav će uspjeh požnjeti u zemljama gdje Snapchat nije pretjerano zanimljiv.

messenger day

M.M.
Foto: Unsplash, Tech Crunch
Objavljeno: 03.10.2016. u 10:03

VEZANE VIJESTI

IZ RUBRIKE

vrh stranice
p p