GASTRO

3 ukusna niskokalorična međuobroka koje možete jesti bez grižnje savjesti!

Kvalitetni obroci koje ćete obožavati

Ljeto je sve bliže što znači da je krajnje vrijeme da svoju formu dovedemo u red te da se, osim redovnom treningu, posvetimo i kvalitetnoj, zdravoj prehrani uz koju će rezultati biti itekako brži i ono najvažnije – dugotrajniji.

Unatoč ustaljenom mišljenju kako se tijekom razdoblja u kojemu intezivno radimo na svojoj formi moramo odreći omiljenih jela i slatkih međuobroka, to ipak nije sasvim točno. Danas gotovo od svakog kaloričnog obroka možete s lakoćom napraviti i zdraviju varijantu, a odreći se ne morate ni grickalica uz koje je gledanje omiljene tv serije gotovo i nezamislivo. Upravo zbog prevelikih restrikcija često se dogodi da u konačnici i odustanemo od prvotnog cilja, što nas potom dovodi u stanje grižnje savjesti i negativnih emocija koje postanu začarani krug iz kojeg je teško izaći. Upravo zato, kako bismo pokazali da i slatki, ukusni međuobroci mogu biti zdravi, u nastavku smo izdvojili tri sjajne ideje za ukusne međuobroke koje možete jesti bez grižnje savjesti, a koji će se zasigurno pronaći i još koji put na vašem meniju!

Energetske kuglice od kakaa i chia sjemenki

U mikseru za usitnjavanje sameljite orašasto voće po izboru (bademi, lješnjaci, orasi, indijski oraščići...) Smjesti dodajte žlicu kakaa i žlicu chia sjemenki, te potom ubacite žlicu agavinog ili javorovog sirupa. Umjesto sirupa možete koristiti i datulje uz koje ćete dobiti kompaktnu smjesu. Rukama izradite kuglice te ih uvaljajte u sirovi kakao. Kuglice ostavite u hladnjaku 45 minuta.


Kokice u začinu od paprike

Kokice su omiljena grickalica mnogih, a posebice kada govorimo o druženjima koja uključuju filmske maratone ili gledanje omiljenih TV serija. Iako su s vremenom stekle status vrlo kalorične namirnice, sirove, domaće kokice su itekako zdrava namirnica. Zaboravite na onu verziju kokica spremnih za mikrovalnu pećnicu koje su prepune raznoraznih masnoća i nezdravih, kaloričnih začina. Sami ispecite kokice na maloj količini kokosovog ulja, a umjesto soli iskoristite zdravi začin od paprike. Po izboru, možete koristiti i chili koji je vrlo učinkovit sastojak u dijetalnoj prehrani te uživati u ovoj ukusnoj grickalici bez grižnje savjesti.

Integralni tost s namazom od vlasca i povrćem

Za pripravu ukusnog i zdravog namaza od vlasca potrebni vam je 25 dag svježeg sira, kiselo vrhnje, 2 žličice hrena, svežnjić vlasca,luk, prstohvat soli i papra i žlica maslinovog ulja. Sve sastojke dobro ustitnite, promiješajte i ostavite u hladnjaku na 60 minuta. Namažite vlasac na integralni tost te na tost poslažite povrće po izboru (krastavci, paprike...).

Objavljeno: 08.05.2020. u 11:08

VIDEO

IZ RUBRIKE

vrh stranice
p p