GASTRO

Koji su trendovi obilježili ljetnu sezonu 2016.?

Booking.com otkrio saznanja o putovanjima u ljetnoj sezoni

ljeto 2016
Booking.com, globalni lider u povezivanju putnika s najvećim izborom smještajnih objekata, podijelio je uzbudljiva saznanja o putovanjima u ljetnoj sezoni 2016. i najavio pilot izdanje Booking Experiences – nove mobilne tehnologije koje će u potpunosti promijeniti način putovanja.


Nakon uspješne ljetne sezone 2016. u Hrvatskoj, podaci Booking.coma svrstali su Novalju, Crikvenicu, Trogir, Šibenik i Rijeku u pet najbrže rastućih destinacija. S druge strane, tri grada u Hrvatskoj s najviše rezervacija međunarodnih putnika ovog ljeta bili su Split, Dubrovnik i Zagreb. Prosječan boravak gostiju u Hrvatskoj ovog ljeta bio je četiri noći, a među milijunima preporuka koje su ostavili putnici Booking.coma najviše ih se odnosi na stari grad, plaže, hranu, opuštanje i prirodu. Saznanja su također otkrila i najpopularnije vrste smještaja rezerviranog u Hrvatskoj. Među 48.046 objekata u Hrvatskoj, dostupnih na Booking.comu, prvo mjesto zauzimaju apartmani, a zatim hoteli i gostinjske kuće. Popularnost apartmana posebno ukazuje na to da je sve više i više putnika u potrazi za lokalnim i autentičnim iskustvima koja su ponajprije dostupna u privatnim smještajnim objektima.

ljeto 2016
Osim toga, strane destinacije koje su Hrvati najviše posjećivali ovog ljeta uključivale su Beč, Budimpeštu i Sarajevo, dok su se među domaćim destinacijama vrlo popularnima pokazali Trogir, Rijeka i Zagreb.

Osim saznanja o putovanjima, Booking.com također je predstavio i pilot izdanje svog novog proizvoda Booking Experiences. Najnoviji odgovor tehnologije kako bi se otklonila svaka napetost za vrijeme samog iskustva i boravka na destinaciji, Booking Experiences će putnicima omogućiti da otkriju ono najbolje što destinacija nudi, a sve putem mobilnog uređaja. Vaš pametni telefon uskoro će biti sve što vam je potrebno za besprijekorno iskustvo gdje god vas vaša putovanja odvedu.

Booking Experiences je prvo iskustvo mobilne tehnologije takve vrste koje će u konačnici iskorisiti tehnologije umjetne inteligencije i moćnog strojnog učenja kako bi se predvidjele individualne namjere putnika i kreiralo uistinu prikladno i personalizirano iskustvo na samoj destinaciji – sve na zahtjev, uz plaćanja bez nepotrebne gnjavaže i čekanja u redu. Za razliku od drugih alata koji su u potrazi za iskustvima, platformom Booking Experiences u potpunosti se upravlja u sklopu aplikacije Booking.com, bez oslanjanja ili preusmjeravanja na web stranice drugih. Nakon što su putnici rezervirali boravak u jednom od prvih gradova koje Booking Experiences nudi, putem jednog jedinog QR koda u aplikaciji Booking.com, putnik može dobiti brz pristup rezervacijama na svim uključenim destinacijama i atrakcijama koje se tamo nalaze. Booking Experiences otklanja potrebu za rezervacijama unaprijed ili čekanjem u redovima za kupnju ulaznica i karata – putnici se jednostavno moraju pojaviti na mjestu koje ih zanima, skenirati kod iz svog pametnog telefona i uživati.

ljeto 2016
Goran Pleše, Area manager Booking.com-a istaknuo je: "S Booking Experiences tehnologijom naša strast za prikupljanjem podataka, naše duboko poznavanje putovanja i naša ambicija za pametnim uklapanjem tehnologije umjetne inteligencije u naš proizvod spajaju se u kreaciji novog i jedinstvenog iskustva putovanja koje je u potpunosti personalizirano. Tehnologija koje podupire Booking Experiences će kontinuirano napredovati i skupljati saznanja, kako iz vaših preferencija povezanih s putovanjima, tako i drugih putnika poput vas, kako bismo vam naposljetku ponudili mogućnosti koje su pomno odabrane samo za vas. Naš krajnji cilj je nadahnuti vas bez obzira na to je li to vaš prvi ili peti boravak na određenoj lokaciji. U ovom trenutku je platforma Experiences dostupna putnicima koji posjećuju London, Pariz, Amsterdam, Rim i Dubai,u a uskoro stižu i nove destinacije."

ljeto 2016

Foto: Pexels, Unsplash

Objavljeno: 19.10.2016. u 14:28

VEZANE VIJESTI

IZ RUBRIKE

vrh stranice
p p